خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رزن با بیان اینکه یک هزار و 312 حامی از ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان حمایت می‌کنند، گفت: 305 نفر از این حامیان خیر در 9 ‌ماهه سال جاری از این طرح استقبال و شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۰۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

حمایت 1312 حامی از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد رزنعلی جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه یک هزار و 312 حامی از ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان حمایت می‌کنند، اظهار داشت: 305 نفر از این حامیان خیر در 9 ‌ماهه سال جاری از این طرح استقبال و شرکت کرده‌اند.

وی گفت: می‌بایست همواره با تمسک به اهل‌بیت علیهم‌السلام و پیروی از فرمان‌ها و فرمایشات آین بزرگواران در مسیر رفع محرومیت و نیازمندی محرومان تلاش کنیم و این اتفاق بزرگ تنها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی حاصل خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رزن افزود: یک هزار و 312 نفر حامی از 297 یتیم و فرزند محسنین حمایت مادی و معنوی می‌کنند و هر یتیم به‌طور میانگین چهار حامی دارد.

وی با اشاره به اینکه حامیان در 9 ‌ماهه سال جاری 466 میلیون و 400 هزار تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، گفت: 405 میلیون و 200 هزار تومان به‌صورت نقدی و 61 میلیون و 200 هزار تومان به‌صورت کالا بوده است.

جعفری گفت: هر حامی می‌تواند حمایت یک یا چند نفر از فرزندان طرح محسنین را بر عهده بگیرد و ماهیانه حداقل 30 هزار تومان به‌حساب هر یک از این کودکان که هر یک از آن‌ها شناسه اختصاصی خود رادارند، واریز نماید.

وی با اشاره به مشکلات خانواده‌ها و فرزندان تحت حمایت و طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، ابراز داشت: امید است مشارکت اجتماعی مردم، خیران و مسئولان در محرومیت‌زدایی از جامعه، بیشتر شود تا شاهد تبلور آثار و نتایج مثبت آن باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات