ذاکری نیا :

مسلمان باید در راستای کسب معارف دینی تلاش کند

کلاس احکام وآداب کسب و کار در مسجد مهدیه اشکذر با سخنرانی تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۷۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:حجت الاسلام ذاکری نیا در جلسه هفتگی احکام و آداب کسب وتجارت که با شرکت جمعی از بازاریان وکسبه شهرستان اشکذر درمحل مسجد مهدیه برگزارشده بود گفت: دین اسلام دین برتر است وکامل‌ترین برنامه‌ها را برای دنیا و آخرت بشریت به ارمغان آورده است لذا انسان مسلمان که تسلیم دستورات الهی هست باید در راستای کسب معارف دینی، تقویت اعتقادات مذهبی ونیز احکام شرعی مورد نیازش تلاش کند.
وی افزود: یکی از مشکلات و اسیب‌هایی که دربرخی خانواده‌ها و نیز بازاریان وجود دارد و نتیجه اش بالارفتن آمار تشکیل پرونده در دادگستری هاست موضوع توهین، ضرب وجرح عمدی، تخریب و تهدید است که ناشی از خشونت می‌باشد و اگر درمواقع ایجاد خشم وناراحتی بتوانیم طبق دستورات دینی خشم خود را فرونشانده وکنترل کنیم بدیهی است که جلوی بسیاری از مشکلات هم گرفته می‌شود.
وی در ادامه سخنانش حاضرین را به تلاش در به دست آوردن روزی حلال، ایمان به روزی رسان بودن خداوند ونیز توکل به نیروی الاهی در کسب وکار سفارش کرد.
این جلسه که با همکاری اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن وتجارت، اداره تبلیغات اسلامی وبسیج اصناف شهرستان برگزار می‌شود با دعا، قرائت زیارت عاشورا  همراه بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار