دادستان تهران گفت: اعلام موارد فساد بدون دلیل و اثبات محل اشکال است و طی نامه‌ای به شهردار تهران از ایشان خواسته‌ایم مستندات ارائه دهند.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۸۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه همایش بررسی آسیب‌های اجتماعی و تامین امنیت عمومی درجمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر گزارش اخیر شهردار تهران، گفت: من از مسئولین گله دارم، مسئولین اگر به فسادی می‌رسند ابتدا باید به مراجع رسمی کشور بگویند، به اندازه کافی روان و افکار مردم را با اخباری که بدون اثبات در اختیار دیگران قرار می‌دهیم پریشان می‌کنیم، بنده روز چهارشنبه نامه‌ای به آقای نجفی (شهردار تهران) نوشتم و از ایشان مستندات خواستم.

وی افزود: از همین تریبون به همه مسئولین اعلام می‌کنم که طرح و اعلام موارد فساد بدون دلیل و اثبات و بدون تصویب در مرجع رسمی محل اشکال است، مردم رنجیده خاطر می‌شوند که ما مواردی را بگوییم و سپس به دنبال دلیل برویم بنابراین آقایان مسئول از جمله شهردار تهران اگر دلایلی برای فساد در جایی دارند اول به دستگاه قضایی، بازرسی کل کشور و دادستانی اعلام کنند. برهمین اساس نیز همانطور که گفتم طی نامه‌ای به قید فوریت از ایشان خواسته‌ایم که این کارها نجام شود.

جعفری دولت آبادی تاکید کرد: از همین جا به همه مسئولین اطلاع می‌دهیم که مبادا از تریبون‌های رسمی، فسادی را اعلام کنند که ثابت نشده باشد.

دادستان عمومی وانقلاب تهران ادامه داد: پرونده قضایی در زمینه نفتکش سانچی مفتوح است، طبق قانون مجازات اسلامی ما می‌توانیم چنانچه در رابطه با اتباع ایرانی در خارج از کشور حوادثی رخ دهد این موضوع را پیگیری کنیم، به دلیل آنکه از حادثه دور هستیم و باید اطلاعات و دلایل آن را به دست آوریم، با همکاری دادستانی کل و وزارت امورخارجه حقوق جانباختگان پیگیری خواهد شد.

ارسال نظرات