مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک:

مردم غزه با الگوگیری از مقاومت ایران به پیروزی رسید

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: مردم غزه با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در مقابل ظلم ایستادند و با ظلم مقابله کردند.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۹۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به نامگذاری 29 دی‌ماه به عنوان روز «غزه» گفت: یکی از پیام‌های کشور ما  توجه و پاسخ دادن به ندای مسلمانان به عنوان یکی از آموزه‌های دینی است، مسلمانان باید به فکر برادران خود در کشورهای اسلامی باشند.

وی با بیان اینکه غزه قسمتی از کشور بزرگ اسلامی و کشور فلسطین است، گفت: این بخش از سرزمین فلسطین مورد تهاجم صهیونیست‌ها قرار گرفت ولی مردم غزه با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در مقابل ظلم ایستادند و با ظلم مقابله کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک افزود: مردم فلسطین به خوبی دریافتند که در نبردهای اخیر موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کرده‌اند و در جنگ 22 روزه و جنگ هشت روزه توانستند، قدرت صهیونیستی را متزلزل و آنها را به عقب‌نشینی وادار کنند.

حجت‌الاسلام عبدی تصریح کرد: این پیغام برای همه ملت‌هاست که اگر در برابر ظلم و ستم ایستادگی و پافشاری کنند، به طور قطع پیروز خواهند شد و ظالم و غاصب هر چند که مورد حمایت استکبار باشد، باز هم مجبور است تسلیم خواسته ملت‌های مقاوم قرار گیرد.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت که در کشورهای مختلف راه‌اندازی شده از مسلمانان حمایت می‌کند و این نهضت قطعا به پیروزی‌های بیشتری دست پیدا خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله روزی فرا خواهد رسید که تمام فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها آزاد خواهد شد و به امت اسلامی و به مردمی که ساکن آن منطقه هستند باز گردانده شود و این ظلم شدیدی که اکنون به نام صهیونیست‌ها در آن منطقه و خیلی از کشورها حاکم است پایان داده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار