یک فعال بسیجی در حوزه اقتصادی در گفتگو با بسیج:

باید هر خانه را تبدیل به کارخانه کنیم

محمدمهدی تقواییان کاخکی گفت: یکی از شعارهای اقتصادی در چین این است که هر خانه را تبدیل به کارخانه ای کنیم، مشاغل خانگی در چین از اهمیت زیادی برخوردار است.مسوولان مشاغل خانگی را بیشتر مورد اهمیت قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۰۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

محمد مهدی تقواییان کاخکی یک بسیجی فعال در حوزه اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: کشورهایی همچون چین در پی این هستند تا هر چه بیشتر و سریعتر اهداف اقتصادی را کسب کنند و بتوانند رشد اقتصادی بالایی را در دنیا بدست آورند این در حالی است که یکی از شعارهای اقتصادی در چین این است که هر خانه را تبدیل به کارخانه ای کنیم، مشاغل خانگی در چین از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مسوولان مشاغل خانگی را بیشتر مورد اهمیت قرار دهند افزود: در جامعه کنونی ما که مصرف انواع دیگری از گوشت به غیر از گوشت گوسفند ، گاو ، مرغ و ماهی رواج پیدا کرده بازار مناسبی جهت پرورش گونه هایی پیدا شده که پیش از این بیشتر به عنوان گوشت شکار از آنها یاد میشد بلدرچین یکی از این نمونه هاست.

وی در ادامه بیان داشت: در قرآن مجید (سوره بقره/57)و (اعراف/160) و(سوره طه 80-81)از بلدرچین به عنوان غذایی نیک یاد شده است.

تقواییان خاطر نشان کرد: بلدرچینها دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستند که آنها را از سایر طیور متمایز کرده و صنعت پرورش بلدرچین را یه یکی از سود آورترین صنایع بدل کرده است. این در حالی است که پرورش دهندگان بلدرچین در کشورمان از جایگاه و اهمیت لازم برخوردار نیستند و با مشکلات بازاریابی و بازاررسانی مواجه هستند.

این فعال بسیجی در پایان افزود: در صورت حمایت لازم از پرورش دهندگان بلدرچین در کشورمان، صنعت بلدرچین می تواند در رونق اقتصادی موثر واقع شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار