مسابقات بین المللی بدمینتون در زنجان می تواند در توسعه و رشد این رشته در استان نقش بسزایی ایفا کند.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۵۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در زنجان گفت: برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون در زنجان می تواند ظرفیت ها و توانمندی های جامعه ورزشی استان را نشان دهد.

اسداله درویش امیری افزود: مسابقات بدمینتون جام فجر به مناسبت آغاز چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور نمایندگان ورزشی 15 کشور از قاره های مختلف جهان در زنجان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: حضور ورزشکاران کشورهای مختلف و انعکاس خبری این دوره از مسابقات در سراسر کشور فرصت مناسبی برای شناساندن ظرفیت ها و توانمندی های ورزشی استان زنجان به شمار می آید.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برگزاری جام فجر در رشته بدمینتون در زنجان از چندین جهت دارای اهمیت و حساسیت بالایی است، تصریح کرد: از طرفی، این دوره از مسابقات جام فجر با گذشت 39 سال از استقرار جمهوری اسلامی در ایران برگزار می شود و برپایی مسابقات در دهه فجر می تواند در تلطیف فضا و همبستگی و همدلی مردم موثر باشد و از سوی دیگر، این مسابقات می تواند در توسعه و رشد این رشته در استان زنجان نقش بسزایی ایفا کند.

اسداله درویش امیری افزود: بی تردید برپایی مسابقات جام فجر، شور و نشاط و همدلی بالایی در مردم استان و به ویژه در میان قشر جوان ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه باید مدیران استان در تامین مسائل امنیتی، پشتیبانی و حمایتی این دوره از مسابقات جام فجر در استان زنجان اهتمام ویژه داشته باشند، اظهار داشت: وزیر ورزش که زمانی استاندار زنجان بوده است، از مدیران استان انتظار دارد برای حفظ آبروی جامعه ورزشی، این مسابقات را بصورت شایسته ای برگزار کنند.

استاندار زنجان گفت: برای افزایش شور و هیجان این دوره از مسابقات، اگر در چارچوب های قانونی امکان‌پذیر باشد، یک تیم هم از استان زنجان به طور مستقل در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

 

 

ارسال نظرات