نداشتن انصاف، دروغ، سوء ظن، تهمت، حب و بغض بر اساس هوای نفس و کم‌کاری همگی از مصادیق بارز بی تقوایی در جامعه است که تمامی این موارد مانع نزول برکات آسمانی می شود.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۵۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در جلسه شورای اداری استان، ضمن قرائت پیام مقام معظم رهبری در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز، با اشاره به اینکه مدیران باید نسبت به بهبود وضعیت فضاهای نمازخانه ادارات اهتمام جدی داشته باشند، گفت: خوشبختانه وضعیت فضاهای نمازخانه ای ادارات و دستگاه های اجرایی استان زنجان مطلوب بوده و نسبت به گذشته بهبود زیادی پیدا کرده است.

آیت اله علی خاتمی افزود: رهبر انقلاب، مدیران یک اداره را مسئول نماز آن اداره می داند و افرادی که در راس هستند باید نسبت به رسیدگی به وضعیت نمازخانه ها و برپایی نماز جماعت اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برپایی نماز جماعت در ادارات دولتی اهمیت بسیاری  دارد، اظهارداشت: خوشبختانه بیش از 85 درصد ادارات دولتی در استان در اهمیت به نماز توجه جدی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در انتخاب مسئولان نمازخانه ادارات دقت لازم را داشته باشند، باید افراد دارای صلاحیت برای احراز این مسئولیت انتخاب شوند.

آیت اله علی خاتمی با اشاره به اینکه رعایت تقوا در جامعه و توجه به حقوق شهروندی بسیار ضرورت دارد، افزود: نداشتن انصاف، دروغ، سوء ظن، تهمت، حب و بغض بر اساس هوای نفس و کم‌کاری همگی از مصادیق بارز بی تقوایی در جامعه است که تمامی این موارد مانع نزول برکات آسمانی می شود.

 

 

ارسال نظرات