سرهنگ مرادی زاده فرمانده ناحیه سپاه شهرستان انار در جمع برترین های صالحین نیز ضمن خیر مقدم گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مد ظله العالی این حلقات صالحین، از کار های بسیار خوب و برجسته است که گسترش کمّی و کیفی آن باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۵۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه انار با اشاره به برنامه های بسیج در بحث راهکارهای تربیتی مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: با راه اندازی حلقه های تربیتی صالحین، تهدیدات و آسیب ها را در حوزه مأموریتی خود مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند و ارائه راهکار به مقابله با جنگ نرم دشمن می پردازند که در این زمینه موفق بوده است.

مرادی زاده در ادامه گفت: در راستای محرومیت زدایی ، در بحث اعطلای بسیج ، خصوصا برنامه های بسیج سازندگی که از رویکردها و برنامه های اصلی قرار گرفته است ، تشکیل و راه اندازی صندوق های قرض الحسنه است.

مرادی زاده خاطر نشان کرد : امسال در این راستا به تعداد ۸ صندوق های قرض الحسنه مردمی توسط خود مردم در نقاط شهری و روستایی راه اندازی شده است و عمده کار این صندوق ها ، مشارکت مردم ، در راستای کمک به خود مردم می باشد.

در پایان این مراسم از ۱۲ نفر از برترین های تعلیم و تربیت جشنواره صالحین شهرستان و ۶ نفر از سرگروه های پیشنهادی این جشنواره و از دو حلقه صالحین برتر نیز تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات