امام جمعه شهرستان بندرلنگه:

سیاست باید برپایه عقیده باشد

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: نسل نو را نسبت به خدمات انقلاب آگاه کنیم و ظلم و ذلت زمان طاغوت برای نسل‌های آینده بازگو شود، زیرا نسل‌های جدید از ظلم شاه و طاغوت اطلاع ندارد.
کد خبر: ۸۹۷۷۳۲۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵

 به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، حجت‌الاسلام علی عمرانی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه امشب با آیت‌الله سید محمد جواد رکنی امام جمعه شهرستان بندرلنگه دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله رکنی در این دیدار، اظهار کرد: سیاست باید برپایه عقیده باشد و از آن تعبیر می‌شود به اداره کردن امور به وجه‌ صحیح و آن سیاست‌دینی است که مرحوم مدرس فرمودند، سیاست ما عین دیانت ماست.

وی افزود: عقیده و سیاست دو بال هستند برای پرواز، سیاست بدون عقیده معنا ندارد و رمز پیروزی و از خودگذشتگی عقیده است و اگر عقیده سست شد و تشکیل نشد آدم همیشه متزلزل است، افراد بدون‌عقیده همیشه مورد طمع دشمن هستند اگر روی عقیده نسل‌جوان کار شود سردار سلیمانی و شهید باکری تربیت می‌شود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه در پایان گفت: نسل نو را نسبت  به خدمات انقلاب آگاه کنیم و ظلم و ذلت زمان طاغوت برای نسل‌های آینده بازگو شود، زیرا نسل‌های جدید از ظلم شاه و طاغوت اطلاع ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار