خبرهای داغ:
نقوی حسینی:

روحانی دموکرات‌تر از مکرون شده!

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت:آقای رئیس جمهور شما مدیر اجرایی این کشور هستید لطفا با واقعیات صحبت کنید چرا در جامعه دعوا درست می‌کنید؟
کد خبر: ۸۹۷۷۳۶۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به رفع فیلتر تلگرام اظهار داشت: در مورد فضای مجازی و به ویژه تلگرام باید به دور از فضای احساسی، انتخاباتی و سیاسی صحبت کنیم.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور پیرامون فیلتر شدن برخی شبکه‌های اجتماعی افزود: اظهارنظر آقای روحانی در این خصوص کاملا سیاسی انتخاباتی است و به تعبیر آقای لاریجانی ظاهراً رئیس جمهور هنوز در فضای انتخابات  است.

نقوی حسینی تصریح کرد: چه کسی در این مملکت گفته که ما با فضای مجازی مخالف هستیم چه کسی گفته تلگرام فیلتر شود و از فضای مجازی استفاده نشود که آقای رئیس جمهور می‌گوید ماهواره که ممنوع شد مشکل حل شد حال فیلتر فضای مجازی را می‌خواهید؟ چرا شائبه درست می‌کنیم چرا هنوز در فضای انتخابات هستیم چرا هنوز از دیوار کشیدن در پیاده رو‌ها صحبت می‌کنیم چرا هنوز تصور می‌کنیم رقابت انتخاباتی داریم؟

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی بیان داشت: حرف ما این است که فضای مجازی در اختیار همه ملت باشد، اما مدیریت شود همه جای دنیا فضای مجازی را مدیریت می‌کنند آقای روحانی شما که از مکرون دموکراتیک‌تر نیستید. وی هفته جاری قواعد اداره فضای مجازی را ابلاغ کرد و گفت باید فضای مجازی مدیریت شود این چه نوع موضع گیری است که اتخاذ کرده اید چرا جامعه را به دو شکاف تبدیل می‌کنید؟

نقوی حسینی با بیان اینکه چرا خانواده‌ها را نگران می‌کنید ادامه داد: ارزش‌های دینی و اعتقاد‌ها و باور‌های ملی ما از فضای مجازی ولنگار و بدون کنترل و غیربومی در حال خوردن ضربه‌های مهلک است. حرف ما این است که فضای مجازی مانند نقاط مختلف دنیا مدیریت شود مگر چین، انگلیس، فرانسه و ... فضای مجازی شان را مدیریت نمی‌کنند کجای دنیا فضای مجازی ولنگار است؟

وی تاکید کرد: سرور تلگرام در اختیار فرد دیگری است که فرهنگ، اعتقاد و باور‌ها را کنترل می‌کند ما می‌گوییم این سرور‌ها به داخل بیاید و از داخل مدیریت شود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی یادآور شد: مگر شما نمی‌گویید فضای مجازی اشتغال زا است چرا این فرصت را در اختیار جوان‌های تحصیلکرده، متعهد، متدین، باسواد و علاقه‌مند به کشور، ملت و نظام قرار نمی‌دهید؟ چه کسی گفته فضای مجازی بسته شود مگر می‌شود در عصر الکترونیک فضای مجازی را ببندیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور شما مدیر اجرایی این کشور هستید لطفا با واقعیات صحبت کنید چرا در جامعه دعوا درست می‌کنید؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها