اهالی منطقه شاهزاده عبدالله 5 کیلومتر کانکس کلاسی را بر دوش خود حمل کردند+تصاویر

اهالی و معلمان منطقه شاهزاده عبدالله شهر اندیکا، 2 کانکس کلاسی را که به همت خیرین تهیه شده بود، 5 کیلومتر در مناطق صعب‌العبور بر دوش خود حمل کردند تا به محل مناسبی که از قبل تدارک دیده بودند، برسانند.
کد خبر: ۸۹۷۷۳۷۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج و به نقل از خبرگزاری فارس، اهالی منطقه شاهزاده عبدالله شهر اندیکای شهرستان مسجد سلیمان با مشکلات رفاهی، بهداشتی و رفاهی فراوانی دست در گیربان هستند که یکی از آنها کمبود فضای آموزشی است.

خبرگزاری فارس در 2 گزارش شرح حالی از شرایط مدارس این منطقه ارائه کرد، «مدرسه بدون سقف دانش‌آموزان منطقه «شاهزاده عبدالله»+تصاویر»  و  «اینجا مدارس با هیزم گرم می‌شوند/ دانش‌آموزانی که در کلاس‌های سنگی و چادری درس می‌خوانند+تصاویر».

اکنون و پس از همت خیرین برای ساخت مدرسه روستای تاچل در منطقه شاهزاده عبدالله، اهالی و معلمان این منطقه، 2 کانکس کلاسی را که به همت خیرین تهیه شده بود، 5 کیلومتر در مناطق صعب‌العبور، بر دوش خود حمل کردند تا به محل مناسبی که از قبل تدارک دیده بودند، برسانند تا دانش‌آموزان مدرسه «دانش» منطقه شاهزاده عبدالله در سرمای زمستان به‌جای چادر از این کانکس‌ها استفاده کنند.  

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات