فرمانده لشکر عملیاتی ۵ نصر گفت: بسیج در تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل و بی نظیر دارد و اگر این شجره طیبه نبود این سطح از پیروزی‌های و دستاورد‌ها در مقابل ما نبود.
کد خبر: ۸۹۷۷۳۸۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
 سردار شفایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در خصوص نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بسیج در تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل و بی نظیر دارد و اگر این شجره طیبه نبود این سطح از پیروزی‌های و دستاورد‌ها در مقابل ما نبود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۵ نصر افزود: بسیج در همه عرصه‌ها پیشتاز و اثرگذار بوده و کمک شایانی به انقلاب کرده است و مردم حس کردند و دیدند و نشنیدند و لمس کردند که هر گره‌ای که قابل باز شدن نبوده توسط بسیج به بهترین شکل، آن گره باز و آن مشکل رفع شده است.

وی عنوان کرد: بی شک مردم ابتدای انقلاب و مشکلات آن روز‌ها و جنگ را فراموش نکرده‌اند و بسیج در بطن مردم و با مردم است. بسیج در حوزه امنیت نیروی ویژه‌ای است و با تمامی بحران‌هایی که از روز اول گریبانگیر نظام اسلامی بوده، مبارزه کرده است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۵ نصر یادآور شد: در دهه‌های پیش که اشرار، مردم را در مرز‌ها اذیت می‎کردند بسیار هزینه شد، ولی زمانی این قائله به انتها رسید که بسیج مردمی وارد میدان شد.

شفائی خاطرنشان کرد: در تمامی مرز‌های ایران این وضعیت به جد دنبال می‌شود و در حال حاضر بخش عمده‌ای از بسیجیان عزیز در قالب دسته‌های رزمی به نیرو‌های مسلح کمک می‌کنند و یگان‌های دفاعی جمهوری اسلامی مردم پایه است و عمق استراتژی دفاعی جمهوری اسلامی نیز مردم پایه می‌باشد؛ چراکه مردم نظام را از خود می‌دانند و برای آن حاضرند که همیشه در میدان باشند و بسیج بهترین بستر برای خدمت رسانی مردم به کشور و خودشان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها