خبرهای داغ:
"شب خاطره"‌ی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهر شهید پرور قهدریجان با عنوان:"خوشه‌های ایثار" در راستای کنگره، با حضور مسئولین این شهر وخانواده معظم‌شهدا و رزمندگان و ایثارگران و با اجرای هنرمندانه دو هنرمند ملی: سیدجواد هاشمی و حامد زمانی شامگاه پنجشنبه ۲۹ دیماه ۹۶ در ورزشگاه بزرگ شهر قهدریجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۳۹۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان فلاورجان، "شب خاطره"‌ی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهر شهید پرور قهدریجان با عنوان:"خوشه‌های ایثار" در راستای کنگره، با حضور مسئولین این شهر وخانواده معظم‌شهدا و رزمندگان و ایثارگران و با اجرای هنرمندانه دو هنرمند ملی: سیدجواد هاشمی و حامد زمانی شامگاه پنجشنبه ۲۹ دیماه ۹۶ در ورزشگاه بزرگ شهر قهدریجان برگزار شد.
حجت الاسلام و مسلمین قاسم هاشمی امام جمعه شهر قهدریجان در ابتدای برنامه، ضمن تشکر از همراهی مسئولین در برپایی این مراسم و خیر مقدم به مدعوین اظهار داشت: اگر ما توانستیم ویروس و عفونت داعش را قبل از سیطره برکشور بیرون برانیم و آنرا شکست دهیم، حاصل رشادت‌ها و جان فشانی عزیزان ما در جبهه‌های جنگ بود.
هاشمی در ادامه افزود: غفلت از شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام، بی توجهی نسبت به گلایه‌ها و مطالبات مردم و همچنین غفلت از دغدغه‌های فرهنگی از آفت‌ها و آسیب‌های اجتماعی است.
امام جمعه قهدریجان ادامه داد: ضمن ارزش نهادن به مقام والای شهیدان و ادامه دادن راه آن‌ها باید از این مسائل و آفت‌ها غافل نباشیم و هر دو را در کنار یکدیگر به ثمر برسانیم تا هم ادامه دهنده راه شهدا و هم پیگیر رفع مشکلات و مطالبات مردم باشیم.
در ادامه برنامه، جانباز سرافراز مرادی به نمایندگی از مردم قهدریجان خطاب به مردم قهدریجان گفت: من به اصالت فرهنگ معتقدم و به جوانان توصیه میکنم که بر روی فعالیت‌های فرهنگی متمرکز شوند.
لازم به ذکر است شهر قهدریجان دارای ۱۶ سردار، ۲۳ خانواده‌ی دارای دو شهید، دو خانواده دارای سه شهید و ۳۲۱ جانباز می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها