فرمانده سپاه ناحیه داورزن در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع):

مسئولان باید در راستای رفع مشکلات مردم قدم‌های اساسی بردارند

فرمانده سپاه ناحیه داورزن تاکید کرد: مسئولان باید در راستای رفع مشکلات مردم قدم‌های اساسی بردارند و خود را درگیر مسائل و حرف‌های پوچ و بیهوده‌ای که دشمن از آن سوء استفاده می‌کند، نکنند.
کد خبر: ۸۹۷۷۳۹۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرگرد پاسدار روح الله پسندیده در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (علیه السلام) بخش باشتین شهرستان داورزن اظهار داشت: مردم ولایتمدار در ایران اسلامی ثابت کرده اند که با جان و دل حافظ نظام و انقلابشان هستند و لحظه‌ای دست از آرمان‌های امام و شهدا بر نمی‌دارند، ایشان به تأسی از مسلمانان صدر اسلام در شعب ابوطالب سختی را تحمل می‌کنند و اجازه نمی‌دهند پای اجانب به این کشور باز شود.

وی یادآور شد: باید قدردان این مردم بود که برای چندمین بار با حضور آگاهانه خود دشمن را مخصوصاً در اتفاقات و اغتشاشات اخیر مأیوس کردند، اما مسئولان باید در راستای رفع مشکلات مردم قدم‌های اساسی بردارند و خود را درگیر مسائل و حرف‌های پوچ و بیهوده‌ای که دشمن از آن سوء استفاده می‌کند، نکنند.

فرمانده سپاه ناحیه داورزن در پایان ضمن تشکر از امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تاکید کرد: همچون امام راحل بر بسیجی بودن خود ببالیم و افتخار کنیم و با روحیه بسیجی و اتحاد و یکدلی در راستای تعالی اهداف انقلاب و نظام قدم برداریم و همچون گذشته با پیروی از ولایت فقیه توطئه‌های آمریکا و ایادی استکبار را مثل همیشه نقش برآب کنیم.

در پایان از زحمات سرگرد پاسدار محسن رنجبر تقدیر و سروان پاسدار سعید صفایی ثانی به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیچ امام سجاد (علیه السلام) معرفی شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار