نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از کلینیک در حال ساخت بابلسر بازدید و پس از آن در جلسه بهداشت و درمان این شهرستان با اختصاص 700 میلیون تومان برای تکمیل این پروژه موافقت کردند.
کد خبر: ۸۹۷۷۳۹۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سیدعلی اسد فرماندار بابلسر برای بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه در جلسه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شرکت کردند.

در این جلسه که جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مسؤولان بابلسر حضور داشتند، مسائل مهم بهداشتی و درمانی شهرستان بابلسر و مباحث بخش سلامت استان و این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

پس از پایان این نشست نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از کلینیک ویژه در حال احداث در این شهرستان بازدید به عمل آوردند و طی آن با رایزنی‌های صورت گرفته به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان بابت اتمام ساخت کلینیک ویژه بابلسر در نظر گرفته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها