اولین جلسه راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه مردمی در سپاه تربت حیدریه برگزار شد

اولین جلسه تخصصی راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه مردمی در سپاه ناحیه تربت حیدریه با هدف ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی با حضور فرمانده و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۰۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
سرهنگ دوم پاسدار حسین صادق، مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت حیدریه در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: اولین جلسه تخصصی خدمات رسانی سپاه ناحیه تربت حیدریه به منظور نقاط هدف جهت راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه مردمی تشکیل شد.

وی در ادامه در تبیین این طرح افزود: معاونت بسیج سازندگی با هدف رفع مشکلات معیشتی و ایجاد اشتغال پایدار از طریق ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه و واگذاری آن به خود مردم، گام‌های بلندی جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی که یکی از اصلی‌ترین مطالبات و منویات مقام عظمای ولایت نیز می‌باشد، ان شاءالله بر خواهد داشت.

صادق در پایان ابراز امیدواری کرد: با توکل به خداوند می‌توان این طرح را با کمک خود مردم و برای مردم به ثمر نشاند تا همه اقشار جامعه از نعمات این طرح بهره‌مند شوند.
 
گفتنی است؛ در این جلسه ضمن بررسی نقاط پیشنهادی و اهداف این طرح، ۸ نقطه بعنوان نقاط مهم جهت اجرای طرح به تصویب اعضاء رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها