به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره دریانوردان شجاع و دریادل مراسم پر فیض زیارت عاشورا با حضور مسؤولان و کارکنان اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران و شرکت‌های تابعه در نمازخانه اداره کل بنادر دریا نوری مازندران در نوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۱۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران، به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره دریانوردان شجاع و دریادل مراسم پر فیض زیارت عاشورا با حضور مسؤولان و کارکنان اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران و شرکت‌های تابعه در نمازخانه اداره کل بنادر  دریا نوری مازندران در نوشهر برگزار شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای کشتی نفت‌کش «سانچی»، اظهار کرد: این عزیزان جان خود را در راه خدمت به کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی فدا کردند.

محمدتقی‌ انزان‌پور افزود: فعالیت‌های دریایی همواره با سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری روبرو است و دریانوردان ما با کمترین امکانات در دریاها و اقیانوس‌ها برای به گردش درآوردن چرخ اقتصاد کشور تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه سوانح و مخاطرات بی‌شماری هر لحظه جان دریانوردان را تهدید می‌کند، افزود: این سانحه ناگوار در آب‌های ساحلی «چین» که یکی پر مخاطره‌ترین کانال‌های ورودی تردد کشتی‌ها است روی داد و منجر به جان باختن شهادت‌گونه ۳۲ خدمه نفت‌کش «سانچی» شد و ملت بزرگ ایران را داغدار کرد.

آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران نیز با گرامی‌داشت یاد و خاطره دریانوردان جان باخته در سانحه غم‌انگیز «سانچی» گفت: برگزاری این مراسم را در راستای قدرشناسی و ادای احترام به روح بلند این عزیزان بسیار کار ارزشمند و قابل تحسینی است و باید همواره قدردان تلاش‌ها و ایثارگری‌های آنان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها