جانشین فرماندهی تیپ 44 قمربنی هاشم(ع):
جشنواره جوان سرباز متبرک به نام حضرت علی اکبر علیه السلام با حضور سربازان تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام در یادمان دشت ذوالفقاری آبادان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۲۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حمید محمدی، جانشین فرماندهی تیپ44 قمر بنی هاشم علیه السلام  در این مراسم دوران سربازی را دوران طلایی ورود به اجتماع دانست و گفت: این دوران زمانی است برای کسب مهارت و تجربه در همه زمینه ها  و یک سرباز با گذراندن این مرحله از زندگی می بایست پیشرفت داشته باشد و نظم و انضباط و چگونگی حضور در اجتماع را بیاموزد.

محمدی در ادامه به رسالت خطیر سربازان در این دوران و در این زمان که دفاع در برابر تهاجم نرم دشمن است اشاره کرد و گفت: سرباز یعنی وطن دوستی و این آمیخته با ایمان می شود.

وی ، سرافرازی های سربازان در هشت سال دفاع مقدس را یادآوری کرد و افزود: جوانان عزیز سرباز ما در آن روزها از خون خود گذشتند و  نگذاشتند دشمن وارد این آب و خاک شود و لذا شما سربازان امروز نیز با همه شور و نشاطی که در این دوران دارید و همراه با شعور است نباید بگذارید دشمن از هر روشی که می خواهد رخنه کند.

گفتنی است: در این مراسم حاج قاسم صادقی، یادگار هشت سال دفاع مقدس و مسئول یادمان شهدای دشت ذوالفقاری به خاطره گویی و روایت گوشه ای از رشادت های رزمندگان در این دشت پرداخت و در انتهای این مراسم از سربازان نمونه تیپ44 قمر بنی هاشم علیه السلام تقدیر شد.

ارسال نظرات