افشاری بیان داشت: نشریه دیواری دیجیتال را طراحی کردیم که برای کلیپ هایی که در نظر داشتیم پوستر طراحی می شد تا مخاطب با دیدن آن جذب شود.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۲۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

علی افشاری نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با طرح ها و ایده های خود اظهار داشت: بیشتر ایده های بنده، در حوزه تولید نشریه ویدئویی در حوزه علوم انسانی است.

وی افزود: اولین نشریه ویدئویی کشور را در سال 90 که سرعت اینترنت پایین بود و نشریه نسبت به الان نفوذ بیشتری داشت را تولید کردم. ما مطالب را به صورت ماهیانه دسته بندی و در قالب dvd و تعداد 400 کلیپ با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری، شهدا و اخلاق منتشر می کردیم که البته در حال حاضر برای اقشار خاص در استان های قم لرستان و اصفهان منتشر می شود.

این نخبه بسیجی خاطرنشان کرد: بعد از این کار، نشریه دیواری دیجیتال را طراحی کردیم که برای کلیپ هایی که در نظر داشتیم پوستر طراحی می شد تا مخاطب با دیدن آن جذب شود.

افشاری بیان داشت: در حال حاضر به خاطر ضرورت یکجا بودن پروسه آموزش تولید انتشار روی این مسئله تمرکز کردیم تا در رده های مختلف بسیج دانش آموزی، صالحین، به صورت غیر حضوری و مجازی آموزش ارائه شود.

وی گفت: ما کلیپ ها را وارد خط تولید می کنیم. پس از دسته بندی این کلیپ ها افراد با سطوح توانایی و علائق مختلف می توانند مطالب را منتشر کنند.

این نخبه بسیجی گفت: ما با این شبکه سازی و کادر سازی دو کار بزرگ می کنیم؛ روشنگری و متعاقب آن ایجاد روحیه مطالبه گری در مردم است.

افشاری خاطرنشان کرد: ما در این سیستم با تولیدات مختلف در سطوح مختلف روشنگری کرده و بعد از آن روحیه مطالبه گری در مردم ایجاد خواهد شد. این مطالبه گری را می توان از مطالبات ملی به مطالبات فراملی هم به صورت فراملی هم حرکت داد.

 

ارسال نظرات