دبیر ستاد اقامه نماز مازندران:

ترویج نماز با ابزار جدید فضای مجازی/ همه دستگاهها با بسیج خود در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند

ستادهای اقامه نماز و ستادهای برگزاری نماز جمعه باید با استفاده از جدیدترین ابزارها و حضور در فضای مجازی در ترویج الهی فرهنگ نماز گام بردارند و استانداری و فرمانداری‌ها نیز در این راه خطیر همراه و همگام آنان خواهند بود.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۵۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مرتضی ناصحی در  همایش ائمه جمعه استان اظهار داشت: ستادهای اقامه نماز و ستادهای برگزاری نماز جمعه باید با استفاده از جدیدترین ابزارها و حضور در فضای مجازی در ترویج الهی فرهنگ نماز گام بردارند و استانداری و فرمانداری‌ها نیز در این راه خطیر همراه و همگام آنان خواهند بود.

وی افزود: از تربیون‌هاى مقدس نمازجمعه انتظار می‌رود، رویکرد دولت به خدمت‌رسانی  را به‌عنوان بخشى از حاکمیت ابلاغ  و همان‌طور که رهبری فرمودند امید را در دل مردم زنده کنند، تاخداى ناکرده اندک فرصت طالبان از مشکلات کشور سوء استفاده نکنند.

ناصحی گفت: بدون تردید هیچ دولتی به تنهایی نمی‌تواند بر مشکلات و تنگناهایی که روی دوشش قرار دارد فائق آید بلکه همه دستگاه‌ها و قوای سه گانه حاکم در درون حاکمیت مقدس جمهوری اسلامی باید در مسیر رفع مشکلات مردم گام بردارند تا با بسیج قوا و همت مدیران مشکلات مردم رفع شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استانداری مازندران افزود: مردم مومن و انقلابی ایران اجازه نمی‌دهند تا عده ای اندک به بهانه مشکلات، حاکمیت نظام اسلامی را زیر سئوال ببرند و اجتماعات مردمی خودجوش در حمایت از نظام و انقلاب نشان داد که مردم به آرمان‌های امام و رهبری وفادار هستند.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه و جماعات دولت را در خدمات‌رسانی و غلبه بر مشکلات کشور یاری می‌کنند، تصریح کرد: تریبون‌های مقدس نماز جمعه بهترین مکان برای ترویج معروفات و ارزش‌های اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار