محبوب: یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، شهرداری ساری با ساخت ماکت‌هایی از بوستان ولایت، ابن شهر آشوب، پارک ملل به نمایش جاذبه‌های تاریخی و تفریحی مرکز استان برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری ساری برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۰۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد محبوب در جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه گردشگری با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در تهران از سوم بهمن با رویکرد و تمرکز بر ظرفیت‌های گردشگری شهری، اظهار داشت: شهرداری ساری در سالن میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، داشته‌ها و ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی، تفریحی، بومی و مذهبی، پروژه‌های گردشگری شهری را به نمایش می گذارد.

وی با بیان اینکه رشد سریع تعداد و تنوع رویدادهای گردشگری حاصل فضای رقابتی است، گفت: برگزاری نمایشگاه‌هایی از این قبیل در سرمایه‌گذاری و فرصت جذب سرمایه‌گذار صنعت گردشگری تاثیر بسزایی دارد.

محبوب با تاکید براینکه نمایشگاه‌ها یکی از ارکان مهم تبادل اطلاعات و تعامل چند سویه است، ادامه داد: این نمایشگاه‌ فرصت مناسبی برای تعامل فعالان حوزه گردشگری در محیطی حرفه‌ای می باشد.

وی با اشاره به اینکه در میان انواع رویدادهای مهم گردشگری، برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی در سال های اخیر را مورد توجه قرار داد و افزود: این نمایشگاه‌ها زمینه ای مناسب برای معرفی امکانات و ظرفیت‌ها در حوزه گردشگری، ترغیب و تشویق افراد، شرکت‌ها و موسسات فعال در این حوزه، ایجاد زمینه به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری و ایجاد اشتغال، فراهم کردن بسترهای لازم برای گردشگر پذیر شدن، ارتقا جایگاه صنعت توریسم و ایجاد فرهنگ پذیرش گردشگر در جامعه، فراهم می کند.

محبوب با تاکید بر اینکه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، شهرداری ساری با ساخت ماکت‌هایی از بوستان ولایت، ابن شهر آشوب، پارک ملل به نمایش جاذبه‌های تاریخی و تفریحی مرکز استان می‌پردازد، گفت: بسته‌های فرهنگی، کتب و پخش نما آهنگ‌هایی از پروژه‌های گردشگری، انتقال نما آهنگ‌های یک دقیقه ایی از طریق بلوتوث سنتر به تلفن همراه بازدید کنندگان در راستای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری ساری در اختیار عموم قرار می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها