شرکت ترکیه‌ای کوزو به دلیل اختلافات مالی با شرکت عمران پردیس از تحویل واحدهای مسکن مهر این شهر به مردم خودداری می‌کند.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۴۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،  اواخر شهریور ما ه امسال نماینده تام‌الاختیار رییس هیئت مدیره شرکت کوزو ترکیه با بیان این‌که بانک مسکن مجوز پرداخت 7 میلیارد تومان به شرکت ترکیه‌ای کوزو را صادر کرد به تسنیم گفته بود: اوایل بهار سال آینده پروژه 33 هزار واحدی مسکن مهر کوزو به اتمام می رسد.

دوغان کوبلای با اشاره به این‌که خوشبختانه مشکلی در رابطه با پرداخت منابع مالی در پروژه‌های مسکن مهر نداریم، تصریح کرد:‌ دیروز (26 شهریورماه 96) مجوز پرداخت 7 میلیارد تومان از سوی بانک مسکن صادر شده است، پنجشنبه‌ گذشته  3 میلیارد تومان پرداخت شد و برای هفته آینده نیز 10 میلیارد تومان دیگر آماده پرداخت شده است.

وی با اشاره به این‌که منابع مالی بر اساس صورت وضعیت پرداخت می‌شود، تصریح کرد: کار ساخت واحدهای مسکن مهر کوزو به اتمام رسیده و با انجام محوطه‌سازی اوایل بهار سال آینده کل پروژه تمام می‌شود.

به گزارش تسنیم، به نظر می‌رسد طی چهار ماه اخیر اتفاقاتی پیش آمده که در نهایت متقاضیان مسکن مهر که چند سالی است از وعده تحویل واحدهای آنها می‌گذرد، بابت آن متضرر شده‌اند. گویا اختلافات مالی کوزو با شرکت عمران شهر پردیس باعث شده تا این شرکت ترکیه‌ای از تحویل واحدهای مسکن مهر خودداری کند. 

واحدهایی که شرکت ترکیه‌ای کوزو آنها تحویل نمی‌دهد چندی پیش با حضور مسئولان افتتاح شده بود. شرکت مذکور برای تحویل این واحدها  درخواست حدود 20 میلیارد تومان را از شرکت عمران پردیس کرده است. 

ارسال نظرات