خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین گرجی کارشناس مسائل خانواده در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : بیشتر بیماری هایی که امروزه با آن رو برو هستیم ناشی از تغذیه نامناسب و بی تحرکی است.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۴۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین گرجی گفت : امروزه اکثر بیماری ها مانند بیماری های گوارشی ، دیابت ، فشار خون بالا و ...  در اثر پرخوری و تغذیه نامناسب می باشد .

وی افزود : طبق گزارشات دریافتی در ماه های اخیر ، آمارها حاکی از افزایش 20 درصدی مرگ و میر در اصفهان می باشد که اکثریت متأثر از بیماری های دستگاه گوارشی است .

حجت الاسلام و المسلمین گرجی گفت : در اسلام توصیه های فراوانی در رابطه با سبک زندگی و تغذیه شده که اگر به آن ها عمل شود بسیاری از مشکلات در این زمینه برطرف خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد : دین اسلام برای همه امور زندگی انسان از جمله غذا خوردن ، آداب و احکامی را وضع کرده است که انسان را به سوی زندگی سالم‌تر رهنمون می‌سازد.

حجت الاسلام و المسلمین گرجی در ادامه افزود :در اسلام توصیه شده که در دو نوبت غذا بخورید که بهترین زمان غذا خوردن، صبح و شام است ، جویدن غذا ، کم خوردن و پرهیز از پرخوری از جمله توصیه هایی است که جهت زندگی سالم به آنها اشاره شده است.

وی در پایان گفت : اسلام دین کامل و جامع برای همه امور زندگی انسان است و در زمینه های مختلفی از جمله تغذیه، قوانین و احکامی دارد که با توجه به آن می توان به سوی زندگی بهتر حرکت نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها