خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین اذعان کرد: ازدواج عاملی موثر در کاهش گرفتاری‌ها، جرم‌ها و بزهکاری‌ها در جامعه بوده و جامعه را به حرکت به سوی جامعه‌ای بهتر سوق می‌دهد.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۵۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون موضوع ازدواج و اهمیت آن در جامعه اظهار کرد: بر اساس بیانات بزرگان، ائمه‌اطهار(ص) و حدیث نبوی ازدواج یک سنت‌ الهی و از عقاید اصلی شیعیان است.
وی در ادامه با اشاره به موانع اصلی ازدواج در بین جوانان تصریح کرد: امروز دو عامل بیکاری و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی از مهم‌ترین علل بالارفتن سن ازدواج در میان جوانان و حتی متلاسی شدن برخی از خانواده ها نمی‌باشد.
این مسئول با اشاره به آیات الهی ازدواج را یک دستور الهی عنوان کرد و گفت: ازدواج یک دستور الهی است که اگر با افکار الهی همراه باشد استحکام پیدا کرده و خداوند بنده‌اش را از فضل خود بی‌نیاز خواهد کرد.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین ادامه داد: امروز برخی ببانات خود را به موضوع بیکاری معطوف کرده و آن را را مانعی بزرگ برای ازدواج می‌دانند در حالی‌که در قرآن و آموزه‌های دینی ما ازدواج یک دستور الهی است و هرکس در این راه تلاش کرده و به خدا توکل کند قطعا نتیجه کار و تلاش خود را خواهد دید.
حجت‌الاسلام مصطفایی ازدواج را همچون پادزهری قوی برای غلبه بر مشکلات دانست و مطرح کرد: ازدواج عاملی موثر در کاهش گرفتاری‌ها، جرم‌ها و بزهکاری در جامعه بوده و جامعه را به حرکت به سوی جامعه‌ای بهتر سوق می‌دهد.
این مسئول در بخش پایانی این گفت و گو با تاکید بر اهمیت والای امر ازدواج خاطرنشان کرد: ازدواج سبب کامل شدن دین فرد شده و آثار و برکات بسیاری چون عمیق‌تر شدن باورها و اعتقادها را با خود به همراه دارد لذا باید جوانان نسبت به انجام این فریضه مهم تلاش نمایند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها