مسئول بسیج دانشجویی کردستان گفت: دانشجویان علاقمند به حضور در مناطق زلزله‌زده می‌توانند جهت ثبت‌نام تا پایان بهمن ماه به دفاتر، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی در تمام دانشگاه‌های استان مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۵۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمدپناه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشجویان جهادگر کردستانی در ایام نوروز ۹۷ به مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب اعزام می‌شوند.


وی گفت: دانشجویان استان کردستان همچون گذشته پای کار، پرتلاش و پیشتاز به‌صورت داوطلبانه در نوروز ۹۷ در کمک به بازسازی مناطق زلزله‌زده به میدان می‌آیند؛ آستین همت بالا می‌زنند و هر آنچه که در توان دارند در طبق اخلاص می‌گذارند و تا پایان بازسازی در کنار مردم کرمانشاه هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان تصریح کرد: پس از پیگیری‌های صورت گرفته توسط معاونت سازندگی بسیج دانشجویی کشور جهت ارتباط با دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف و تشکیل قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی برکت، زمینه حمایت از طرح‌های محرومیت‌زدایی گروه‌های جهادی در نوروز ۹۷ فراهم شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ایام نوروز بازه زمانی مطلوب دانشجویان برای حضور در اردوی جهادی و خدمات رسانی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه است، بسیج دانشجویی کردستان در این ایام دانشجویان جهادگر را به مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب اعزام می‌کند.

محمدپناه افزود: دانشجویان علاقمند به حضور در مناطق زلزله‌زده می‌توانند جهت ثبت‌نام تا پایان بهمن ماه به دفاتر، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی در تمام دانشگاه‌های سطح استان کردستان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در این اردو دانشجویان استان کردستان در قالب گروه‌های جهادی همپای سایر دانشجویان جهادگر کشور با حضور در مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب به مرمت و بازسازی خانه‌ها کمک می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز ۹۷ دست‌های پرمهر دانشجویان جهادگر سراسر کشور بر روی شانه مردم استان کرمانشاه قرار می‌گیرد تا تسلی بخش درد، غم و اندوه مردم زلزله‌زده غرب کشور باشند و امیداواریم حضور دانشجویان جهادگر مرهمی برای کم کردن درد و رنج داغ دیدگان و آسیب‌دیدگان این حادثه باشد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات