خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

خدمت خالصانه به مردم عبادت است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه خدمت خالصانه به مردم عبادت است؛ گفت: باید مسئولان از فرصت خدمتگذاری به مردم به خوبی استفاده کنند.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۹۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در دیداری که فرمانده سپاه استان سمنان با ایشان در دفتر امام جمعه سمنان داشتند، اظهار کرد: خدمت خالصانه به مردم عبادت است.

وی افزود: باید مسئولان از فرصت خدمتگذاری به مردم به خوبی استفاده کنند؛ چرا که فرصت ها به گونه ای از دست می روند؛ که انسان متوجه نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: انقلاب اسلامی بسیاری از آیات و روایات را معنا کرده است؛ یعنی اگر انقلاب نشده بود خیلی از ایات و روایات را نمی توانستیم مصداقش را تبیین کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی گفت: امام صادق (ع) در حدیث شریفی فرموده اند "از زیرکی مؤمن این است که با تقوا نگاه کند"؛ مؤمن با نور خدا می بیند و با توفیق خدا سخن می گوید و امام خمینی(ره) با نور خدا می دید؛ اگر با نور خدا نمی دید؛ این نهادهای مقدس را تأسیس نمی کردند؛ که یکی از آن نهادها سپاه و بسیج است.

وی بیان کرد: امام راحل تعریف از سپاه را با این جمله تمام کرده اند که "اگر سپاه نبود؛ کشور نبود" ؛ بنابراین پاسداران باید این خوشنامی که در سپاه هست  را حفظ کنند و این کار را با تمام توانشان انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها