کد خبر: ۸۹۷۷۵۹۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان: ما پاسداران خود را موظف و مکلف به عمل به منویات رهبری می دانیم و آن را سرلوحه تمام امورات، برنامه ها و فعالیت های خودمان قرار می دهیم.به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان به دیدار آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان رفت.

در این دیدار سردار حسن زاده حضور خود در استان سمنان را یک توفیق الهی برشمرد و گفت: مردم استان سمنان ویژگی های برجسته ای همچون غیرت، شهیدپروری و ولایتمداری دارند و بدون اغراق عرض می کنم حضور بنده در این استان به عنوان فرمانده سپاه یک توفیق الهی است و خرسندم و خدای را شاکرم که در معیت آیت الله شاهچراغی هستم و از منویات حضرتعالی بهره مند خواهم شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: ما پاسداران خود را موظف و مکلف به عمل به منویات رهبری می دانیم و آن را سرلوحه تمام امورات، برنامه ها و فعالیت های خودمان قرار می دهیم و افتخار دیگر ما این است که فرصت بهره مندی از تدابیر، رهنمودها و تدابیر آیت الله شاهچراغی را در استان داریم و به لطف خدا در همان مسیر به حرکت خود ادامه می دهیم.

سردار حسن زاده با بیان اینکه راه و هدف مشخص است؛ گفت: در این سال های اخیر که مشکلات معیشتی برای مردم به وجود آمده است؛ سپاه به ویژه بسیج خود را خادم مردم می داند و برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

وی اظهار داشت:  سپاه و بسیج برنامه های قابل توجهی را در بخش محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و همراهی در تمام طرح هایی که دستگاه ها اجرا می کنند؛ برای محرومین به ویژه برای محرومیت زدایی داشته و دارد و این را یک رسالت برای خود دانسته است.

وی از دیگر رسالت ها و تکالیف مهم سپاه را پرداختن و توجه به مسائل فرهنگی به ویژه توجه به زیرساخت های فرهنگی و فرهنگ عمومی استان عنوان کرد و گفت: این رسالت برای ما در اولویت اول قرار دارد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار کرد: بسترهای  خوبی برای جهش برای دو منظور اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی و ارتقای فرهنگی و اجتماعی با راهنمایی و بهره گیری از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان سمنان وجود دارد و انشاء الله در این مسیر مستحکم و مقتدرانه حرکت می کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها