خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

به فکر جوان اجازه شکوفایی بدهیم

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد: متولیان اقتصادی کشور با میدان دادن به نخبگان و جوانان عرصه اقتصادی می توانند قدم موثری در عرصه اقتصاد ملی بردارند.
کد خبر: ۸۹۷۷۶۱۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

محمد بهرامی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون مسائل اقتصادی و همچنین توصیه های اکید رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی به گفت و گو نشست.
بهرامی مطرح کرد: بی شک با توجه کافی دولت مردان و مسئولان به توانمندی های داخل و استفاده از نیروهای جوان و همچنین بکارگیری منابع و امکانات داخلی می توان اهداف اقتصادی کشور را محقق ساخت.
وی تبیین کرد: متاسفانه در چندسال اخیر و پس از فرمان رهبرانقلاب بر اقتصاد مقاومتی، مسئولین به جای تمرکز بر بندهای فرامین رهبری، توجه وافری بر پتانسیل های خارج داشته اند.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین عنوان کرد: اگر سرمایه های درونی کشور به درستی مدیریت شود می تواند رونق بسیار مناسبی برای اقتصاد داخلی شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه برخلاف توصیه ها و دستورات مکرر مقام معظم رهبری که در سال های اخیر بیش از 40 مرتبه به اقتصاد مقاومتی و ضرورت و اهمیت آن اشاره نمودند، نگاه های درون گرایانه در مسئولان و متولیان اقتصاد داخلی نبوده است و همین امر هم سبب پدیدار شدن آشفتگی های اقتصادی شده است.
بهرامی افزود: بسیاری از مسئولان و دولت مردان به ضرورت و اهمیت اقتصاد مقاومتی تاکید داشته اند که تنها در گفتار دیده و شنیده شده است و ما تاکنون در عمل شاهد اقدام مثبتی در این عرصه نبوده ایم.
وی بهره گیری از توانمندی داخل بخصوص توانمندی های نخبگان اقتصادی در کشور را بسیار تاثیرگذار و مهم دانست و گفت: متولیان اقتصادی کشور با میدان دادن به نخبگان و جوانان عرصه اقتصادی می توانند قدم موثری در عرصه اقتصاد ملی بردارند.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تشریح کرد: موضوع دیگر که می تواند در حوزه اقتصاد موثر واقع شود، استفاده از تجربیات قدرت های اقتصادی جهان می باشد.
بهرامی در پایان یادآور شد: پول پاشی بدون برنامه مشکلی را حل نخواهد کرد و اقتصاد نیازمند کارهای ریشه ای و مدیریت مناسب است .
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها