خبرهای داغ:
در نشست خبری صبح امروز:

مجمع بسیج در جهت ترفیع دولت اسلامی قدم بر می دارد

مسئول مرکز راهبردی و هم‌اندیشی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: همه مدیران و کارگزاران باید ساخت دولت اسلامی را در دستور کار خود قرار داده و بدانند که مبارزه با عواملی چون فساد، راندخواری، پارتی‌بازی، رشوه‌خواری و حیف و میل بیت‌المال از شاخصه‌های اصلی دولت اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۷۷۶۵۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبگزاری بسیج در قزوین  محمدعلی خلج مسئول مرکز راهبردی و هم‌اندیشی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات شهید پرویزگردان امام حسین(ع) سپاه صاحب‌الامر(عج) برگزار شد، اظهار کرد: ما امروز چهار مرحله حساس بعثت، غدیر(استمرار اسلام)، عاشورا(احیای اسلام) و انقلاب اسلامی (فراگیرشدن اسلام) را پشت سر گذاشته و باید خود را برای مرحله پنجم که ظهور است آماده کنیم.
وی به وجود دو جبهه در مقابل اسلام اشاره کرد و گفت: ما همواره با دو جبهه مختلف خارجی با سردمداری آمریکا و جبهه لیبرال‌های داخلی که همواره به دنبال ایجاد مانع برای رشد اسلام بودند مواجهیم لذا باید هوشیار باشیم.
این مسئول با اشاره به بند 150 قانون اساسی تصریح کرد: بر اساس اصل 150 قانون اساسی حفظ این نظام برعهده سپاه قرار داده شده و خوشبختانه سپاه در بحث تهدیدات و نفوذ و دفاع از نظام اقدامات خوبی داشته است.
مسئول مرکز راهبردی و هم‌اندیشی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین مطرح کرد: رهبر انقلاب در سال 1383 نقشه راه که شامل مسیر انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، ساخت دولت اسلامی، جامعه اسلامی و در نهایت شکل‌گیری تمدن اسلامی است را برای ما تبیین کرده و ما امروز بر اساس آن حرکت می‌کنیم.
خلج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ساخت دولت اسلامی را خط مشی حرکتی همه مدیران و کارگزاران دانسته و تبیین کرد: همه مدیران و کارگزاران باید ساخت دولت اسلامی را در دستور کار خود قرار داده و بدانند که مبارزه با عواملی چون فساد، راندخواری، پارتی‌بازی، رشوه‌خواری و حیف و میل بیت‌المال از شاخصه‌های اصلی دولت اسلامی است.
وی ابراز داشت: امروز چشم‌انداز بسیج با رویکرد خدمات اجتماعی و با دو نظام‌نامه صالحین با نگاه معرفتی و بصیرتی و نظام‌نامه هم‌فکری و هم‌اندیشی بالنده‌تر از هر زمان دیگری به چشم می‌خورد.
این مسئول در خصوص راه‌های رسیدن به دولت و جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: سازماندهی گروه‌هایی با تفکر انقلابی، تبیین و ترویج گفتمان ولایت در جامعه، کمک به دولت از طریق مسئله‌یابی و حل مسئله با ارائه طرح و هم‌چنین نظارت همگانی و مطالبه از مسئولین با توجه به مطالبات رهبری بهترین راهکارها برای رسیدن به جامعه اسلامی است.
مسئول مرکز راهبردی و هم‌اندیشی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در خاتمه متذکر شد: در 21 ماه اخیر ما شاهد برگزاری 336 جلسه کارگروهی و 66 طرح تایید شده در کل استان بوده‌ایم.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها