خبرهای داغ:
در دیدار فرماندهان ارشد آجا با فرمانده سپاه استان سمنان تأکید شد
در دیدار فرماندهان ارشد آجا با فرمانده سپاه استان سمنان بر لزوم حفظ وحدت و انسجام نیروهای مسلح تأکید شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۶۷۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، دیدار فرماندهان ارشد آجا با سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در ستاد فرماندهی این یگان برگزار شد.

در این دیدار حجت الاسلام رئیسی رئیس عقیدتی سیاسی ارشد نظامی آجا؛ امیرعلیرضا فخرآبادی فرمانده ارشد نظامی آجا در استان و قرارگاه عملیاتی لشکر 58، امیرحسین مهرابی فرمانده گروه موشکی پدافند هوایی استان، امیر شوکتی فرمانده پدافند هوایی سمنان،محمد حقیقی مسئول اطلاعات ارشدنظامی آجا در استان حضور داشتند.

امیر علیرضا فخرآبادی فرمانده ارشد نظامی آجا در استان و قرارگاه عملیاتی لشکر 58 در ابتدای این دیدار ضمن عرض تبریک به سردار حسن زاده و انتصاب ایشان به عنوان فرمانده سپاه استان سمنان گفت: ما تعامل بسیار خوبی با سپاه در سطح استان داریم.

وی اعلام آمادگی ارتش جمهوری اسلامی استان سمنان را در انجام برنامه های مختلف با سپاه استان عنوان کرد و گفت: همکاری در انجام برنامه ها در سال های گذشته و در زمان حضور سردار شاهچراغی وجود داشته و امیدواریم این تعامل و همکاری منسجم تر از گذشته تداوم یابد.

امیر شوکتی  شوکتی فرمانده پدافند هوایی سمنان نیز بیان کرد: انتصاب شایسته شما را تبریک و  آرزوی توفیق و بهبودی داریم برای کمک به شما آماده هستیم.

همچنین حجت الاسلام رئیسی رئیس عقیدتی سیاسی ارشد نظامی آجا نیز بیان کرد: ما همکاری خوبی با شما داریم و امیدواریم این همکاری ها بیشتر شوند؛ ارتش و سپاه یک لشکر الهی در کنار هم هستند؛ ارتش حزب الهی و انقلابی است.

وی تصریح کرد: ارتش و سپاه دو نیروی قدرتمند است که چشمان دشمنان را کور کرده است و شما سپاهی ها مالکین اشتر ولایت فقیه هستند.

لزوم حفظ وحدت و انسجام نیروهای مسلح

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز بیان کرد: خداوند عمر ما را در مقطعی قرار داد تا شاهد تشکیل یک نظام الهی و خدامحور باشیم.

وی با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح، تصریح کرد: نیروهای مسلح هم هدفی واحد را دنبال می کنند و هر کجا که هم افزایی بین نیروهای مسلح وجود داشت، آثار و برکات آن را شاهد بوده ایم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: هم افزایی، وحدت و انسجام یک نقط درونی دارد که وحدت ایجاد می کند و یک نقطه بیرونی که یک امنیت ذهنی برای مردم به وجود می آورد.

حسن زاده  با بیان اینکه ارتش یک نیروی انقلابی است؛ بیان کرد: همراهی و وفاق در میان ارتش  و نیروی انتظامی و سپاه در اوج خودش قرار داشت.

وی گفت: الگوهای فراوانی در ارتش همچون شهید بابایی ها که می توانند الگوی جوانان امروز باشند؛ بنابراین باید بیش از پیش برجستگی های این شهدا برای جوانان تبیین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها