شهردار میامی با بیان اینکه اولین و مهم ترین عنصر زیباسازی در همه شهرها بحث مشارکت حداکثری مردم است،گفت: همه عناصر زیباسازی شهر در اختیار شهرداری نیست و با توجه به درآمد پایین شهرداری میامی و با توجه به اینکه بسیاری از بدنه ای اصلی مسیرهای شهر در اختیار مردم قرار دارد زیبایی شهری مشارکت مردمی را می طلبد.
کد خبر: ۸۹۷۷۶۸۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، محمد صادقی روز جمعه در جمع نماز گزاران نماز جمعه در بین الصلاتین در مسجد جامع میامی با بیان اینکه اولین و مهم ترین عنصر زیباسازی در همه شهرها بحث مشارکت حداکثری مردم است،ابراز داشت : همه عناصر زیباسازی شهر در اختیار شهرداری نیست و با توجه به درآمد پایین شهرداری میامی و با توجه به اینکه بسیاری از بدنه ای اصلی مسیرهای شهر در اختیار مردم قرار دارد زیبایی شهری مشارکت مردمی را می طلبد.

وی افزود :کار توسعه شهری و ایجاد شهرک ها در شهر توسط شهرداران و شوراهای گذشته انجام شده و امروز ما باید برای زیبا سازی و توسعه فضای سبز و ایجاد ظرفیت هایی برای جذب بیشتر گردشگران برنامه ریزی کنیم.

شهردار میامی تصریح کرد:نقشی که مردم در حفظ و نگهداری فضای سبز شهری،‌حفظ اموال عمومی شهر، آرام سازی و زیباسازی سیما و منظر شهری و موارد دیگر می توانند ایفا کنند، بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً مدیریت شهری جهت غلبه بر مشکلات شهر به مشارکت مردم نیاز دارد.

صادقی با اشاره به اینکه باید زیباسازی شهری در اولویت قرار گیرد تا شهروندان رغبت شهرگردی داشته باشند، ابراز داشت: شهرداری میامی این موضوع را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند،افزود:مردم میامی اگر پیشنهاد یا انتقادی از شهرداری و اقدامات آن دارند به ما اعلام کنند تا بررسی و تصمیمات بهتری در اجرای پروژه ها و برنامه ها گرفته شود.

شهردار میامی همچنین با اشاره به اینکه بعضی اختلافات با باعث ایجاد اختلال در اجرای پروژه ها و برنامه ها خواهد شد،گفت: اختلاف نظر در انجام پروژه ها و برنامه ها وجود دارد ولی امیدواریم بیان این نظرات به صورتی ارایه گردد تا منفعت شهر میامی را در پی داشته باشد.

صادقی در ادامه با اشاره به روز ۲۹ دی ماه روز هوای پاک،گفت:با توجه به وضعیت آب و هوای شهر میامی و آلودگی کمتر نسبت به شهرهای بزرگتر در این شهر این روز را به نام روز پاک گرامی داشته شود و همه مردم نیز در برنامه های مربوط به داشتن روز و شهر پاک مشارکت داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها