فرماندار ویژه مرند در نشست خبری خود با خبرنگاران از افتتاح 50 طرح عمرانی خدماتی و رفاهی در این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۷۶۹۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علیار راستگو با اشاره به برنامه های دهه فجر گفت: برای این تعداد طرح اعتباری بالغ بر 700میلیارد ریال صرف شده است.
وی افزود: شبکه فاضلاب کوی بعثت مرند به طول 10 کیلومتر در حال انجام است که تا اواسط اسفند ماه به اتمام می رسد.
راستگو ادامه داد: 17 پروژه در حوزه بهداشت و درمان با هزینه ای بالغ بر 240 میلیارد ریال در حال انجام است، ساختمان کلینیک تخصصی شهید باکری نیز با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.
وی خاطرنشان کرد: بیمارستان 300 تختخوابی مرند نیز در کمیسیون ماده پنج تغییر کاربری داده شده و باید ضمن مشخص شدن مکان دقیق ساخت آن، طراحی و نقشه های اجرایی آن آماده شود که قدری زمان می برد.
راستگو با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای بهره برداری از رویداد تبریز 2018 گفت: دبیرخانه دائمی تبریز 2018 در شهرداری مرند مستقر شده است، این رویداد یک فرصت تاریخی است که باید توانمندی و ظرفیت خدماتی و رفاهی خود را نشان دهیم.
فرماندار مرند با تاکید بر حل سریع مشکلات مرکز شهر و طرح جواهر مرند، اظهار کرد: سرمایه گذار باید در اسرع وقت، به تعهدات خود در این پروژه عمل کند، مرکز شهر مرند با توقف این پروژه قفل شده و کسبه و اهالی شهر انتظار دارند با بهره برداری آن، به زودی در اختیار مردم قرار گیرد.
وی همچنین در پاسخ به خبرنگار ایرنا در خصوص سفر استاندار آذربایجان شرقی به مرند، گفت: پیگیر این سفر هستیم که در این سفر پروژه هایی نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.
راستگو با اشاره به تدوین سند اشتغال مرند عنوان کرد: در جلسات کارگروه اشتغال مرند مباحث مختلفی مطرح شده و طرح هایی در حوزه روستایی و مشاغل خانگی انجام گرفته است، همچنین خط جدید کالیبراسیون کارخانه تبریز کف راه اندازی و مشکلات کشتارگاه مرغ مرند نیز حل شده است.
فرماندار مرند در ادامه با بیان اینکه اخذ مجوز منطقه ویژه مرند کار سختی است، خاطرنشان کرد: پیگیر این مجوز هستیم هر چند این مساله نیاز به بودجه کلان دارد، ولی پیش از این نیز قولی در این باره به مردم نداده ایم و تلاش خود را می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها