خبرهای داغ:

دشمنان نمی‌توانند مسیر انقلاب اسلامی را تغییر دهند

مسئول نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه کنگاور گفت: دشمنان بدانند که با هر دسیسه و حیله ای نمی توانند مسیر این انقلاب را تغییر دهند.
کد خبر: ۸۹۷۷۷۲۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

حجت الاسلام احمد امامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور با اشاره به بحت اغتشاشات اخیر اظهار داشت: این آشوب‌گری‌ها طبق اسناد و مدارک موجود از طرف استکبار و صهیونیست بین الملل سازمان یافته بوده و طراحان آن از ماه‌ها قبل خود را آماده کرده بودند.

 

وی افزود: استکبار و حامیان عربی و اروپایی بدانند که این ملت با بصیر تا پای خون پشت سر این انقلاب و رهبری هستند و خیال نکنند که 40 سال از این انقلاب گذشته است و مردم خسته شده اند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کنگاور تصریح کرد: ملت ایران انقلابی با تمام ملت‌های دنیا فرق دارد، این ملت همان ملتی است که 8 سال در برابر دنیا ایستادگی کرد و دشمن تا بن دندان مسلح را به جای خود نشاند.

 

وی ادامه داد: در اعتشاشات اخیر بار دیگر ملت ایران ثابت کرد که همان روحیه انقلابی‌گری و عاشورایی که دارد تا ابد زنده و پا برجا می‌ماند.

 

امامی ابراز داشت: ملت ایران انقلاب خود را با تقدیم هزاران شهید به دست آورده و این شهیدان از بهترین جوانان این مرز و بوم بوده‌اند و جوانان امروز نیز ادامه دهنده راه همان شهیدان هستند و از انقلاب اسلامی پاسداری می کنند.

 

وی عنوان کرد: دشمنان بدانند که با هر دسیسه و حیله ای نمی توانند مسیر این انقلاب را تغییر دهند و این انقلاب با هوشمندی رهبر فرزانه و ملتی با بصیر به راه خود تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار