بارش برف کم سابقه در شروع زمستان امسال در ارتفاعات کوه زیبای قطری شاهرود، فرای از راه‌بندان‌ها، سختی ترددها، یخزدگی و لغزندگی جاده‌ها و هزاران حرف و حدیث دیگر، روایتگر صحنه‌های خوب و مثبت زیادی نیز بود.
کد خبر: ۸۹۷۷۷۵۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سیدوحید سیدموسوی در روایتگری بخشی از این خوبی‌ها گفت: یکی از این حرکات مثبت و همیشگی نیرو‌های منطقه شمال‌شرق، راه اندازی پویش عمل به مسئولیت اجتماعی نسبت به هموطنان گرفتار در برف و بوران است.
رییس روابط عمومی منطقه شمال‌شرق با تاکید بر اینکه حس مسئولیت پذیری اجتماعی در جامعه امروز امری مهم و ضروری تلقی می‌شود، اضافه کرد: همه ما بعنوان عضوی از جامعه در کنار برخورداری از امکانات عمومی، وظایف پنهانی نسبت به هم بر عهده داریم که این امر مصداق بارز همان شعر معرف "چو عضوی بدرد آورد روزگار –دگر عضو‌ها را نماند قرار" است.
سیدموسوی ادامه داد: کمک رسانی به هم‌نوعان و اتومبیل‌های گیر کرده در برف، عملیات‌های میدانی برای بازگشایی مسیر‌ها و گذرگاه‌های سخت و ده‌ها صحنه زیبای دیگر تنها بخشی از احیای سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است که عموما همکاران ما در فصل زمستان آستین همت خود را برای ترویج روحیه انسان دوستانه بالا زده و ثابت کرده‌اند که شهروندانی مسئولیت پذیرند.
رییس روابط عمومی منطقه شمال‌شرق گفت: اولین برف زمستانی امسال شاهرود به حدی بود که جاده دسترسی به ایستگاه مخابراتی قطری را مسدود و تردد در آن را بقدری سخت نموده بود که فقط با خودرو‌های برف پیما، تردد امکان‌پذیر بود.
وی ادامه داد: همکاران ترابری و مخابرات منطقه برای رسیدن به ایستگاه مخابراتی عازم ارتفاعات کوه قطری بودند که با یک اتومبیل شاسی بلند گرفتار در برف روبرو می‌شوند.
وی خاطر نشان کرد: علیرغم سختی تردد در این مسیر خطرناک، همکاران ما بی‌تفاوت از کنار این موضوع رد نشده و با کمک به هموطن عزیزمان، خانواده‌ای را نجات داده و تا محلی امن بدرقه کردند.
رییس واحد روابط عمومی منطقه شمال‌شرق ضمن ارج نهادن به این حرکات خوب و سازنده، همکاران خود؛ افزود: نکته‌ای که نباید فراموش شود این است که همه با هم باید در ترویج فرهنگ "شهروند مسئولیت‌پذیر" گام‌های بلندی برداریم.
 
اهتمام منطقه شمال‌شرق به مسئولیت اجتماعی با ترویج فرهنگ شهروند مسئولیت پذیر
ارسال نظرات
پر بیننده ها