رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: بیش از 360 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در 31 استان کشور ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۹۷۷۷۶۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراسم بهره‌برداری از بزرگترین گلخانه هیدروپونیک کشور در زرندیه محور اصلی فعالیت این ستاد را توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: ایجاد اشتغال و تقویت دلگرمی و روحیه امید، نشاط و انگیزه در بین مردم دو وظیفه اصلی دلسوزان نظام اسلامی است.

وی افزود: بیش از 360 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در 31 استان کشور ایجاد شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: 310 طرح اقتصادی در بنیاد برکت با مشارکت مردم ایجاد شده و بیش از 190 مورد آن به مردم واگذار شده است.

مخبر از سرمایه‌گذاری حدود 100 میلیارد تومانی طرح‌های اقتصادی در شهرستان زرندیه توسط این ستاد خبر داد و گفت: میزان سرمایه‌گذاری این گلخانه در فازهای دوم و سوم تا 250 میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: گاوداری با ظرفیت 10 هزار رأس در این منطقه به همت این ستاد احداث خواهد شد و با احداث این گاوداری یک کارخانه تولید فرآورده‌های لبنی احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات