جناب سرهنگ مهدوی در بازدید از حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

سپاه به خاطر اتصال و انتصاب به ولایت فقیه، زیر ذره بین و نگاه مضاعف قرار دارد

مسئول محترم نظارت و تایید صلاحیت سازمان بسیج در بازدید از حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با تاکید بر اینکه مجموعه سپاه به خاطر اتصال و انتصاب آن به ولایت فقیه، زیر ذره بین و نگاه مضاعف قرار دارد، انقلاب را امانت و بسیج را ارث امام خمینی (رحمه الله) بیان نمود.
کد خبر: ۸۹۷۷۸۰۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول محترم نظارت و تایید صلاحیت سازمان بسیج از حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد بازدید نمود .
"جناب سرهنگ مهدوی" در این بازدید با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) خطاب به شیعیان مبنی براینکه" انجام کارهای شایسته توسط تمام افراد شایسته است ولی انجام آن توسط شما شایسته تر و پسندیده تر است و هر کار ناشایسته از هر کسی ناشایسته است ولی از شما ناشایسته تر است به خاطر متصل بودن به ما" ،اظهار داشت: مجموعه سپاه به خاطر اتصال و انتصاب آن به ولایت فقیه، زیر ذره بین و نگاه مضاعف قرار دارد.
وی کادر نمایندگی را از شاخص های ممتاز مجموعه سپاه و شعبه نظارت و تایید صلاحیت را ویژگی خاص نمایندگی عنوان و برمواظبت و دقت در انجام کارها به منظور عدم وارد شدن هرگونه خدشه ای به مجموعه سپاه تاکید نمود.
مسئول نظارت و تایید صلاحیت سازمان بسیج با اشاره به آگاهی مسئولین نظارت و تایید صلاحیت از پرونده و نقاط منفی بسیاری از افراد و اطلاعاتی که بسیاری از افراد از آن آگاه نیستند ،1- کتمان سر و نگهداری اسرار 2- مدارا با مردم را از نکات ضروری برشمرد که باید توسط مسئولین نظارت و تایید صلاحیت مواظبت و رعایت گردد.
وی با اشاره به حدیثی از امام رضا(علیه السلام) مبنی بر اینکه" مومن ،مومن نیست مگر 1-سنتی از خداوند داشته باشد که همان کتمان سر است2-سنتی از پیامبر داشته باسد که مصداق آن مدارا با مردم است3- سنتی از اولیاء داشته باشد که صبر در بلا و شدائد می باشد " بر رفتار و برخورد مناسب بدون هیچ تغییری با افراد آسیب دیده توصیه نمود.
این مقام مسئولنشان دادن راهها توسط خداوندرا نتیجه برخورد اعتقادی درکارها عنوان نمود و با بیان اینکه دل ما آیینه نور خداست،اذعان داشت:همان طور که هر چقدر جیوه آیینه بیشتر و کثیفی آن کمتر باشد انعکاس نور بیشتر می شود، هر اندازه جیوه اخلاص و کدورت گناهکمتر باشد تابش و انعکاس نور خدا به دل ما بیشتر می شود و راه های غیر قابل مشاهده توسط دیگران برای ما قابل رویت خواهد بود.
وی در ادامه افزود: اگر نگاه ما به کار این گونه باشد و با وجود مشکلاتی مثل کمبود بودجه،نیروی انسانی و تخصص ،مخلصانه از خداوند درخواست نماییم نقطه امید ما عنایت خداوند و امام زمان(عج) خواهد بود و مدد خداوند از جایی که ما گمان نمی بریم شامل حالمان خواهد شد.
"سرهنگ مهدوی" انقلاب را امانت امام خمینی(رحمه الله ) و بسیج را ارث ایشان برشمرد و ضمن سفارش بر حفظ و نگهداری این امانت به منظور تحویل آن به امام زمان(عج) ،با فضیلت ترین اعمال را سخت ترین آنها عنوان نمود و خاطر نشان کرد:در صورت تحمل مشکلات و داشتن اعتقاد راسخ ،خداوند به کار ما برکت خواهد داد.
وی با بیان اینکه اگر خدا رایاری کنیم ،خدا ما را یاری خواهد کرد، اطاعت و بندگی خداوند را مصداق یاری خدا عنوان نمود و با اشاره به تحمل سختیها توسط امام حسین(ع) در روز عاشورا زنده ماندن یاد و تلالو بیشتر امام حسین(ع) و قراردادن شفا در تربت و مستجاب شدن دعا در زیر بقعه امام حسین(ع) را حاصل بندگی پروردگارو از عنایت ویژه خداوند به آن حضرت برشمرد.
وی ضمن بازدید از عملکرد نظارت و تایید صلاحیت حوزه، بر تعامل و همکاری کلیه افراد شعب نمایندگی و فرماندهی در حوزه های مقاومت تاکید نمود و با بیان اینکه محور ،فرمانده است،آنرا اولین کسی دانست که از کار و تلاش ناظرین شعب نمایندگی بهره برداری میکند.

ارسال نظرات