مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

دهه فجر فرصتی برای تقویت وحدت بین اقشار جامعه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفادر همایش روحانیون این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی، خار چشم مستکبران است و امروز دشمن به دنبال ضربه زدن به اصل نظام است، دهه فجر را بهترین فرصت برای تقویت وحدت در بین اقشار جامعه دانست.
کد خبر: ۸۹۷۷۸۲۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمد دوخت با بیان اینکه دهه فجر یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت ایران است، اظهار داشت: ملت حسینی ایران با دست خالی در مقابل رژیم تا دندان مسلح آن زمان و استکبار جهانی ایستادند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام عظیم‌الشأن به پیروزی برسد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که فرموده؛ دهه فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است، بیان کرد: لازم است جوانان ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی خود از آرمان های این انقلاب حسینی که با نثار خون صدها هزار شهید بدست ما رسیده پاسداری بکنند.

حجت الاسلام صمددوخت انقلاب اسلامی را خار چشم مستکبران دانست و افزود: شکوه و پایداری انقلاب اسلامی ایران باید در ایام الله دهه فجر به رخ استکبار کشیده شود.

عضو شورای فرهنگی جلفا با بیان این که رمز موفقیت ما ایمان و وحدت حول ولایت فقیه بوده است، تأکید کرد: دشمن می ‏خواهد که ایمان و وحدت ما را نشانه بگیرد؛ تجربه چندین ساله انقلاب اسلامی نشان می‏ دهد که ما هر چقدر به اسلام ناب محمدی نزدیک شده‏ایم توانسته‏ ایم موفقیت‏ های بزرگ را رقم بزنیم.

حجت الاسلام صمددوخت در پایان یادآور شد: اگر ما موارد دل‏نشینی همچون دفاع مقدس را سراغ داریم، به این علت است که ایمان و عمل صالح در کنار هم قرار گرفته است و هر جا که از ایمان و عمل صالح فاصله گرفتیم، نارسایی‏هایی به وجود آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار