مسئول بسیج راهبردی سپاه الغدیر استان یزد:

فلسفه بسیج خدمتگزاری به اسلام است

غلامحسین دشتی مسئولبسیج راهبردی سپاه الغدیر استان یزد در جلسه شورای بسیج شهرستان مهریز بیان داشت: فلسفه بسیج خدمتگزاری به اسلام است و هر جا که اسلام نیاز داشته باشد باید بسیج حضور داشته باشد
کد خبر: ۸۹۷۷۸۲۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، غلامحسین دشتی مسئولبسیج راهبردی سپاه الغدیر استان یزد در جلسه شورای بسیج شهرستان مهریز بیان داشت: فلسفه بسیج خدمتگزاری به اسلام است و هر جا که اسلام نیاز داشته باشد باید بسیج حضور داشته باشد
دشتی اظهار داشت:هدف اصلی مجمع بسیج فکر و هم اندیشی برای توسعه هر چه بیشتر است و همه اقشار باید کمک کنند.
وی افزود: در زمینه‌های آموزش و پرورش، گردشگری، کودکان، غذا و... مجمع بسیج نیاز به هم اندیشی و فکر دارد.
دشتی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا باید در مجمع بسیج فکر کرد؟ بیان داشت: دشمن ما بزرگ و پیچیده است و در مقابل اسلام هم خیلی بزرگ است و تفکر و استدلال مساوی است با استراتژی از بین برنده، که ما برای تقابل با این دشمن به این تفکر نیاز داریم.
غلامحسین دشتی ادامه داد: با این وضعیت پیچیده امروزی آیا می‌توان نشست و هیچ کاری نکرد؟ بنابراین دنیای امروز دنیای تفکر است و غربی‌ها با این تفکرو اتاق‌های فکرشان می‌خواهند فقط دنیایشان را تامین کنند.
دشتی افزود: جایگاه اتاق‌های فکر و هیئت‌های اندیشه ورز و همچنین آینده پژوهی بسیار ارزشمند است و یک سوم قرآن کریم آینده پژوهی است.
سرهنگ دشتی اظهار داشت: عظمت انقلاب اسلامی در برابر صد‌ها اتاق فکر دشمن و بویژه آمریکا با صلابت ایستاده است.
مسئول بسیج راهبردی سپاه الغدیر استان یزد بیان داشت: آخرین حربه دشمن تحریم اقتصادی است و اگر این مرحله را نیز با موفقیتت بگذرانیم به اهداف خود خواهیم رسید.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز بیان داشت: در همه مسائل مردم باید در اولویت قرار بگیرند و ابتدا باید مسائل و مشکلات آسیب شناسی شوند و سپس در جهت رفع آن‌ها اقدام نمود.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز بعنوان مسئول جدید شورای بسیج شهرستان معرفی واز زحمات برادر غلامرضا نصیری تجلیل شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار