خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان تأکید کرد
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با اشاره به سوابق و دستاوردهای بسیج و تبیین ابعاد راهبردی بسیج فرهنگیان بر نقش بسیجیان در خنثی‌سازی توطئه‌های فرهنگی دشمنان در راستای اعتلای انقلاب و حراست از ارزش‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۷۸۵۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

نقش مؤثر بسیجیان در خنثی‌سازی توطئه‌های فرهنگی دشمنانعادل عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: دوره آموزشی بدو ورود اعضای عادی بسیج کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان در راستای برنامه‌های بسیج ده‌ها میلیونی  برگزار شد.

وی با اشاره به حضور 50 نفر از فرهنگیان بسیجی در این دوره گفت: این دوره با هدف جذب، آموزش، سازماندهی، ارتقا سطح آمادگی و توانمندسازی و حفظ انسجام بسیجیان برگزار شد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان عنوان کرد: در این دوره علی زنگنه از کارشناسان برجسته فضای مجازی با تبیین آسیب‌ها و فرصت‌های فضای مجازی بر افزایش سواد رسانه ای در جامعه پرداخت.

وی ادامه داد: آموزش و تیراندازی با سلاح انفرادی کلاشینکف و باز وبسته کردن آن برای تک تک اعضاء و ارائه مباحث بصیرتی با حضور اساتید مجرب و همچنین قرائت میثاق نامه از جمله برنامه‌های اجرایی در این دوره آموزشی بود.

عبدالملکی با اشاره به  سوابق  و دستاوردهای بسیج و تبیین ابعاد راهبردی بسیج فرهنگیان بر نقش بسیجیان در خنثی‌سازی توطئه‌های فرهنگی دشمنان در راستای اعتلای انقلاب و حراست از ارزش‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات