فرمانده انتظامی استان البرز رفتار دستگاه قضا در زمان اغتشاشات را کاملا منطقی دانست و گفت: دشمن خیالات خامی را در سر می پروراند.
کد خبر: ۸۹۷۷۸۵۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار عباسعلی محمدیان عصر یکشنبه در همایش «پلیس و همیاران مردمی» که در سالن همایش های میلاد برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه ایام مبارکه دهه فجر هستیم، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی شبانه روز در کمین این سرزمین هستند و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به ایران نمی گذرند.

 

رفتار دستگاه قضا در زمان اغتشاشات منطقی بود

 

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی نتوانستند این کشور را شکست دهند، عنوان کرد: امروز دشمنان به شکل دیگری به دشمنی می پردازند.

وی با تاکید بر اینکه نظارم جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است، ادامه داد: نظام سلطه از طرفی کشور را تحریم می کند و از طرف دیگر سنگ مردم را به سینه می زند. دشمن به دنبال اعتراضات مردم پیاده نظام خود را وارد میدان کرد.

سردار محمدیان اعتراضات مردم را به حق اعلام کرد و افزود: اقدامات شیطانی دشمن در ابتدای اعتراضات مردمی مشخص و توسط همین مردم سرکوب شد.

برخی عوامل اغتشاش در البرز شناسایی نشدند

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه دشمنان به خیال خام خود تصور کرده بودند که اتفاقات عجیبی در استان البرز می افتد، تصریح کرد: تمام اغتشاشات پیاده نظام دشمن بیش از دو شب و دو روز در این استان دوام نیاورد.

وی در بخش دیگری با اشاره به بررسی انتظارات مردم از پلیس، گفت: مردم قانونمند ایران اسلامی به نیروی پلیسی نیازمند هستند که آرامش و امنیت جامعه را فراهم کند و پلیس نیز اقدامات لازم را برای تحقق انتظارات مردم را انجام می دهد.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه برخی از اغتشاش گران در البرز شناسایی نشدند، خاطرنشان کرد: این نشان دهنده آن است که آنها از خارج به استان وارد شده بود همچنین رفتار دستگاه قضا در این برهه از زمان کاملا منطقی بود.

بازرسی از ۸۰ هزار واحد صنفی در استان البرز

وی در بخش دیگری از بازرسی ۸۰ هزار واحد صنفی در استان البرز خبر داد و گفت: با واحد های صنفی متخلف برخورد قانونی شده است. این اقدام به منظور افزایش امنیت عمومی جامعه انجام می شود.

سردار محمدیان با اشاره به مشکلات موجود در فضای مجازی نیز گفت: پلیس فتای استان البرز به صورت دوره ای از واحد های صنفی خدمات کامپیوتری نظارت و با واحدهای صنفی متخلف برخورد می کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس البرز نیازهای شهروندان را مرحله به مرحله مورد بررسی قرار می دهد، خاطرنشان کرد: معتادان متجاهر فاقد هویت در استان البرز شناسایی می شوند.

به گفته وی حضور در مساجد برای دریافت مطالبات مردم در دستور کار پلیس البرز خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها