مسئول کمیته بسیج ستاد دهه‌ی فجر استان خبر داد:

اجرای 700عنوان برنامه ویژه دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

مسئول کمیته بسیج ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری از اجرای 700عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۷۸۸۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(علیه السلام ) با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: کمیته بسیج ستاد دهه فجر در این ایام بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه در حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج اجرا می‌کند.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی در چهارمین جلسه ستاد دهه فجر استان با اشاره به برگزاری 15 یادواره در سطح رده‌های بسیج برای گرامیداشت ایام فاطمیه و تبیین دستاوردهای نظام، اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های این کمیته اجرای برنامه رژه موتوری از فرودگاه به سمت مصلی شهرکرد است.

وی افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی توسط بسیج، نورافشانی در شب 22 بهمن، برگزاری مسابقات ورزشی، کتابخوانی، میهمانی لاله‌ها، دیدار معتمدین و سران عشایری با نماینده ولی‌فقیه در استان و ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم از دیگر برنامه‌های کمیته بسیج ستاد دهه فجر در استان است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در این ایام از کتاب زندگینامه شهید احمد قاسمی کرانی با عنوان "از احمد تا احد" رونمایی می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار