خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان گرمسار گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی الگوی یک انقلاب مردمی و اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۰۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار؛ داریوش طاهری فرماندار شهرستان گرمسار در  مراسم  صدای انقلاب پیشاپیش ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت:طی عمر پر برکت انقلاب اسلامی؛ دستاوردهای  متکی به معنویت این نظام الهی از چنان گستردگی و تنوعی برخوردار بوده که امروزه اندیشمندان و صاحبنظران  غربی و شرقی نیز بر آن اذعان دارند.

وی افزود: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی  الگوی یک انقلاب مردمی و اسلامی است .

فرماندار شهرستان گرمسار، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی ۳۹ سال گذشته در حوزه راه، درمان،آبرسانی و .. در سطح شهرستات به تفصیل تشریح نمودند.

طاهری گرمسار را دارای پتانسیل ها و ظرفیتهای بسیار قوی در عرصه اقتصاد استان و کشور دانست وبرخورداری از راههای دسترسی ریلی و جاده ای، منطقه ویژه اقتصادی و وجود صنایع مختلف در شهرستان را ؛با توجه به نزدیک به پایتخت عوامل بسیار موثر در جذب سرمایه و جذب سرریز جمعیت پایتخت عنوان نمود.

وی توسعه و رونق مشاغل روستایی با اعطای تسهیلات و مهاجرت معکوس را از دیگر دستاوردهای نظام و دولت  طی این چند سال گذشته عنوان نمود.

فرماندار شهرستان گرمسار:  این شهرستان را قطب گردشگری و جذب توریست به جهت وجود مناطق توریستی متعدد همچون قصر بهرام، اماکن متبرکه، جاده سنگفرش، منطقه گردشگری بنکوه و...دانست، که همه اینها با تلاش و پیگیری مسئولین مرتبط طی این چند سال گذشته آماده بهره برداری و در دسترس عموم قرار گفته است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها