خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) بیان کرد: اولین هدفی که دشمن به منظور جدا کردن مردم از نظام، انقلاب و رهبری پیش بینی کرده اند، از بین بردن کانون گرم خانواده های ایرانی است، که نمونه فعالیت های آن ها در ماهواره، اینترنت، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مشهود است.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۲۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان؛ آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان، با حضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج)، خانواده معظم شهدا، ائمه جمعه و جماعات، فرماندار، اعضای شورای تأمین، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان های غرب استان،  بسیجیان و دیگر مسئولان شهرستان در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج چادگان برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) در این مراسم با بیان این که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم گفت: همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با مردم قم فرمودند: دشمن در طی ۴۰ سال گذشته، پاتک های مختلفی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زده و از هیچ تلاشی علیه نظام اسلامی دریغ نکرده است.

سردار مجتبی فدا، با اشاره به همراهی مردم با نظام و مشارکت در عرصه های مختلف، تصریح کرد: همراهی و مشارکت مردم با مسئولان نظام، یک فرصت اساسی برای حفظ و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، که این موضوع باعث شده، کشور را از توطئه های دشمنان حفظ کند.

سردار فدا خاطر نشان کرد: در فتنه اخیر مشاهده کردید که دشمنان چگونه با مدیریت فضای مجازی در صدد توطئه بودند و با هوشیاری مردم و ملت نقشه های شوم آن ها خنثی شد.

وی تأکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب تاکنون، جنگ تحمیلی، ترور سران نظام، لانه جاسوسی آمریکا، تحریم های اقتصادی، آشوب و فتنه های مختلف و برنامه های دیگری را به مردم ما تحمیل کرده اند.

سردار فدا  با اشاره به این که، امروز هم دشمنان در عرصه های فرهنگی و جنگ نرم، همه اقدامات و تاکتیک های خود را به کار گرفته اند گفت: هدف اصلی آن ها، سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این که آمریکایی ها و دشمنان غربی ما، به این نتیجه رسیده اند که نیروی تمام نشدنی انقلاب اسلامی ایران، همانا مردم هستند افزود: دشمن می خواهد خانواده های معظم شهدا و شهدای مدافع حرم، ایثارگران، بسیجیان همیشه در صحنه و مردمی که از جان و هستی خودشان برای ولایت، نظام و انقلاب می گذرند از این کشور اسلامی بگیرد.

سردار فدا بیان کرد: دشمنان اولین هدفی که برای جدا کردن مردم از نظام، انقلاب و رهبری پیش بینی کرده اند،  از بین بردن کانون گرم خانواده های ایرانی است، که نمونه فعالیت های آن ها در ماهواره، اینترنت، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مشهود است.

وی دومین هدفی که دشمن برای سرنگونی نظام انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده را به انحراف کشاندن مراکز آموزشی، آموزش و پرورش و دانشگاه ها دانست.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) افزود: سومین هدفی که برای آن برنامه ریزی می کند، اسطوره سازی و الگو سازی است، که دشمنان با هجمه تبلیغات سنگین برای به فراموشی سپردن ارزش ها و اسطوره های اسلامی و انقلابی ما، سعی در ایجاد اسطوره های غربی برای ما دارند.

سرهنگ منصوری، فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج چادگان در ادامه مراسم، گزارش عملکردی از خدمات انجام گرفته در طول مدت خدمت خود برای رفع مشکلاتی همچون، بیکاری، ضعف در بنیه اقتصادی، تک محصولی بودن، کمبود روحانی در بخش چنار رود، ضعف در مهارت های زندگی، گسترش مواد مخدر شهرستان، ارائه کرد.

حجت الاسلام سلیمانی، امام جمعه چادگان هم، ضمن تشکر از تعامل فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بیان کرد: مدت زمان خدمتگزاری به نظام اسلامی محدود است و در این مدت در هر شخصی باید خالصانه برای پیشرفت کشور تلاش کند.

فرماندار چادگان در ادامه مراسم گفت: در یک سال گذشته، اقدامات مطلوب و ارزنده ای از طرف ناحیه مقاومت بسیج چادگان در مقوله خدمات رسانی و محرومیت زدایی در شهرستان صورت گرفته که قابل تقدیر است.

مهدی اسدپور با اشاره به نقش و اهمیت بسیج در میدان‌های مختلف اظهار کرد: بسیج، پیشگام در عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی است و انقلاب، بهترین ثمره وجود بسیج بوده و اگر بسیجیان نبودند، امروز چیزی به عنوان انقلاب اسلامی و کشوری مستقل همچون ایران وجود نداشت.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج چادگان افزود: برای اهمیت بسیج در گذشته، همین بس، که وجود نظام ما از بسیج است و این تفکر و نیرو است که می‌تواند از انقلاب اسلامی پاسداری کند.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج چادگان هم در این آئین گفت: وظیفه سپاه، حراست و نگهداری از انقلاب است و وظیفه ما بسیجیان، خطیرتر است که باید به دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آتش به اختیار باشیم و طبق فرمایشات ایشان اگر نقشه راه نداشته باشیم به بیراهه خواهیم رفت.

محمدمهدی ملیانی با بیان این که، برنامه‌ها در بسیج را با تمام توان ادامه خواهیم داد، بر هوشیاری بسیجیان تاکید کرد و افزود: راهبرد دشمن نفوذ در انقلاب اسلامی است و میدان امروز نیاز به مراقبت دارد.

حجت الاسلام اسکندری رئیس حوزه علمیه چادگان در ادامه، به نمایندگی از بسیجیان شهرستان از زحمات ارزنده و بی شائبه سرهنگ منصوری، فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج چادگان، تشکر کرد.

در پایان مراسم از زحمات فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج چادگان، سرهنگ دوم پاسدار علیرضا منصوری در طول خدمت ۱۸ماهه در این شهرستان تقدیر و سرهنگ پاسدار محمدمهدی ملیانی به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه در این شهرستان معرفی شد.

سرهنگ ملیانی پیش از این جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان بود.

ارسال نظرات