خبرهای داغ:
نشست هماهنگی اردوی راهيان نور مدارس دوره ی متوسطه نظری و فنی حرفه ای شهرستان اسلام آباد غرب برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۵۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, نشست هماهنگی اردوی راهيان نور مدارس پسرانه شهرستان اسلام آباد غرب با حضور جمال الدین برجی سرپرست آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلام آباد غرب و مدیران دوره ی متوسطه دوم ،در محل سالن جلسات این اداره برگزارشد.

 

جمال الدین برجی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب بر حفظ ارزشها و آرمانهای شهیدان انقلاب اسلامی و تقویت روحیه بصیرت و هویت انقلابی، فرهنگی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی)، امروزحفظ و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

وی خاطر نشان کرد: پرچم سه رنگ انقلاب مایه ی غرور ما و دفاع از ارزشهای دفاع مقدس درس کلاس ماست.

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان عمل بر پایه اصول و ارزشهای اسلامی و فرهنگی را رمز موفقیت در تمام عرصه ها دانست و بیان داشت: اردوی راهیان نور یکی از راههای حفظ یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس وبهترین فرصت برای حفظ این ارزشهاو ادای دین به شهداست.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب در این راستا، بر حفظ ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: راهیان نور یکی از بهترین راههای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در بین دانش آموزان است.

 

در اين جلسه بر اساس دستورالعمل اجرايي اين اردو نسبت به تبيين وظايف هر دو نهاد و برنامه ريزي هاي لازم در جهت بهتر برگزار نمودن آن، صورت پذيرفت كه حاضرين در جلسه نظرات خود را در چارچوب اهداف و برنامه های فرهنگیو تربیتی بيان نمودند.

 

اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور در دو مرحله، در تاریخ های 8 بهمن ماه 96 دانش آموزان مدارس پسرانه و 9 اسفند ماه 96 دانش آموزان مدارس دخترانه، برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات