صراحت انقلابی رمز موفقیت مستند «خارج از دید»

مسئول بسیج دانشجویی امام صادق (ع) صراحت انقلابی را رمزموفقیت مستند «خارج از دید» دانست و افزود:هر وقت در رسانه ملی یک اثر انقلابی ساخته می شودبدطینتانِ تمامی اهتمام شان را صرف سد کردن راه نیروهای مؤمن می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۶۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،  مهدی حسینی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام ضمن اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مستند سازان جوان، مستند خارج از دید را مصداق عینی ویژگی های مد نظر رهبری در این پیام دانست و افزود: مقام معظم رهبری در این پیام به حفظ جهت‌گیری انقلابی، صفا و درستکاری و همچنین جلوگیری از تحریف و دروغ سازی دشمن تأکید کردند.

حسینی ادامه داد: به نظر می‌رسد که مستند «خارج از دید» که به تازگی در رسانه ملی تولید و پخش شد به خوبی توانست به بازخوانی یکی از حساس ترین برهه‌های تاریخ معاصر یعنی فتنه 88 بپردازد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، صراحت انقلابی و صداقت مؤمنانه را رمز موفقیت مستند «خارج از دید» در جذب مخاطبان دانست و ضمن تشکر از سازمان صداوسیما بابت تولید این مستند، افزود: متأسفانه هر وقت در رسانه ملی یک اثر انقلابی ارزشمند ساخته می شود، بدطینتانِ بداندیشی که منافع خود را در رسانه‌ای خنثی و بی فایده جستجو می‌کنند، تمامی اهتمام شان را صرف فشار آوردن به رسانه ملی می‌کنند تا راه نیروهای مؤمن و انقلابی را سد کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه هنوز جوهرِ قلمِ پیام رهبر معظم انقلاب به مستند سازان جوان خشک نشده است که عده‌ای از روی عناد و لجاجت شمشیرهایشان را به روی مستند سازان انقلابی کشده اند.

حسینی در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم صداوسیما با ایستادگی در برابر این بدخواهان، موفقیت بزرگ خود در تولید و پخش این مستند را تکمیل کند.

 

ارسال نظرات