خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشار به وقوع چهار حادثه در همدان گفت: سه عملیات اطفای حریق و یک عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۷۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

انجام 4 عملیات توسط فرشتگان نجات در همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در یکم بهمن ماه سال جاری، سه عملیات اطفای حریق و یک عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز اول بهمن ماه شهروندان 322  بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 4 مورد منجر به عملیات گردیده، 15 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 35 تماس اشتباه و متاسفانه 268 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ سه مورد آتش‌سوزی شامل حریق درختان در بلوار شهید احمدی روشن و حریق ضایعات در سرپل یخچال و حریق مخروبه در خیابان بوعلی بوده است.

وی با بیان اینکه همچنین یک مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدنی توسط آتش نشانان به انجام رسید، گفت: تعداد 2 نفر نجات یافته طی عملیاتهای مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات