خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی:

هرگاه پای آرمان‌های نظام به میدان می‌آید شاهد حضور پرشور مردم هستیم

هرگاه پای ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس نظام به میدان می‌آید شاهد حضور پرشور مردم هستیم
کد خبر: ۸۹۷۷۹۸۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، نشست اساتید بسیجی دانشگاه رازی با محوریت بررسی ریشه‌ها و عوامل تجمعات و اغتشاشات اخیر کشور برگزار شد.

 

دکتر محمد نبی احمدی؛ مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی در این نشست با تقدیر از استقبال چشمگیر اساتید و دانشگاهیان از این نشست، اظهار داشت: استقبال ارزشمند از این نشست بیانگر آن است که هرگاه پای ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس نظام به میدان می‌آید، استقبال پرشوری را شاهد هستیم.

 

مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی رصد مسائل روز و آسیب‌شناسی مشکلات و تهدیدات را از رسالت‌های بسیج اساتید دانست و افزود: در ماه گذشته، حوادث ناخوشایندی در ایران رقم خورد که قلب همه را به درد آورد.

 

 احمدی به بررسی ابعاد تجمعات و اعتراضات به‌حق و مطالبات جدی مردم پرداخت و گفت: این مسئله قابل پیش‌بینی بود چراکه مردم از مشکلات حادّ اقتصادی و برخورد سلیقه‌ای با فساد، ناراضی هستند.

 

وی در ادامه به بحث اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: این مسئله قابل پیش‌بینی نبود، البته اتاق‌های فکر دشمن هیچ‌گاه تعطیلی ندارد و اتاق دسیسه‌های دشمنان فعال است.

 

مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی در ادامه بیان کرد: به لطف خداوند متعال و با تدبیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و بصیرت مردم انقلابی، تیرهای دشمنان این بار نیز به سنگ خورد.

 

احمدی افزود: نیروهای انتظامی و امنیتی به نحو مطلوب این جریانات را رصد کردند و صف تجمعات را از صف اغتشاش‌گران جدا کردند.

ارسال نظرات