خبرهای داغ:
عبدالله رحیمی
مسئول ستاد همایش تحکیم خانواده در شهرستان دهاقان:
مسئول ستاد همایش تحکیم خانواده در شهرستان دهاقان گفت: همایش زندگی به سبک اسلامی با موضوع مهارت های زندگی و تربیت فرزند روز چهارشنبه در مهدیه دهاقان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۸۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج دهاقان، سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: همایش سبک زندگی اسلامی با نگاه رویکردی به بحث افزایش جمعیت جامعه ایمانی در مهدیه دهاقان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با اشاره به موضوع همایش تحکیم خانواده خاطرنشان کرد: موضوع اصلی این همایش توجه به سبک زندگی اسلامی بود که از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید بسیار قرار گرفته است و یکی از  دغدغه‌های اصلی ایشان محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود بار‌ها بر بحث جمعیت و سبک زندگی اسلامی تأکید کرده اند که ما این امر را وظیفه خود دانستیم که با برگزاری این همایش‌ها بتوانیم زندگی اسلامی را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم.

سرهنگ دوم پاسدار نوابی موضوع اصلی این همایش را بیان مهارت‌های زندگی ویژه مجرد‌ها و تربیت فرزند ویژه متأهل‌ها دانست.

مسئول برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی بیان کرد: این همایش روز چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ ویژه دختران و پسران مجرد در آستانه ازدواج و ساعت ۱۴:۳۰ بعدازظهر ویژه پدران و مادران در مهدیه دهاقان برگزار شد که سخنران اصلی این همایش حجت الاسلام حسین دهنوی بود.

وی افزود: امیدواریم که جوانان دهاقانی با شرکت در این همایش برای ترویج و پیاده سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه تلاش کنند و خودشان به دنبال ترویج این امر مهم باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان تصریح کرد: این همایش به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان و با همکاری ادارات آموزش و پرورش، بخشداری، فنی وحرفه ای، کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره ارشاد اسلامی و بهزیستی شهرستان دهاقان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها