خبرهای داغ:
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه خبر داد:
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه، از تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا ۶ بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۸۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام مجید میرزایی  از تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد و افزود: با توجه به استقبال گسترده ارادتمندان در حوزه قرآن و معارف، مهلت ثبت نام این آزمون تا ۶ بهمن ۹۶ تمدید شد.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: علاقمندان در ۴ رشته حفظ قرآن، ترجمه قرآن، معارف اهل بیت(ع) و آزمون الکترونیکی انس با قرآن می توانند با مراجعه به سایت quranedu.ir ثبت نام کنند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: تا کنون در استان کرمانشاه ۸ هزار و ۱۳۶ نفر جهت شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶ هزار و ۲۶۸ نفر در مراکز قرآنی بقاع متبرکه و ادارات اوقاف و امورخیریه و ۱ هزار و۸۱۷ نفر از طریق موسسات ارشاد و تبلیغات اسلامی و ۵۲ نفر به صورت آزاد ثبت نام کرده اند.

 

حجت الاسلام میرزایی در ادامه به شهرستانهایی که بیشترین ثبت نام را داشتند اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا به ترتیب شهرستانهای پاوه، اسلام اباد و کنگاور رتبه اول تا سوم را در ثبت نام قرآن آموزان به خود اختصاص داده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین تا این لحظه ۷ هزار و ۵۷۳ نفر در رشته حفظ قرآن، ۴۴۷ نفر در رشته ترجمه و مفاهیم قرآن، ۱۱۰ نفر در رشته معارف اهل بیت(ع) و ۶۵ نفر در رشته آزمون الکترونیکی انس با قرآن شرکت کرده اند.

 

حجت الاسلام میرزایی ابراز داشت: استان کرمانشاه به لحاظ ثبت نامی های اوقاف و امور خیریه رتبه اول کشور و در مجموع اوقاف و ارشاد اسلامی رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است.

 

به گفته رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ۷۵ درصد ثبت نامی ها در مراکز قرآنی بقاع متبرکه و ۲۵ درصد در مراکز ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات صورت گرفته است.

 

لازم به ذکر است؛ زمان برگزاری آزمون ۱۰ اسفند ماه ۹۶ می باشد .

ارسال نظرات