خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای مطرح کرد
نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای آموزش و پرورش را از نظر تخصیص اعتبارات مظلوم‌ترین نهاد دانست و گفت: امسال در کمیسیون تلفیق اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۸۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

آموزش و پرورش مظلوم‌ترین نهاد از نظر تخصیص اعتباراتبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در جلسه شورای آموزش و پرورش جوکار بحث بازنشستگان آموزش و پرورش را یکی از عمده مسایل جامعه ی فرهنگیان عنوان کرد و گفت: بر اساس مصوبه برنامه ششم توسعه استخدامی‌های جدید این نهاد باید از دانشگاه فرهنگیان باشد.

وی آموزش و پرورش را از نظر تخصیص اعتبارات مظلوم‌ترین نهاد دانست و افزود: امسال در کمیسیون تلفیق اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی حل مشکل نوسازی و سرانه مدارس را با توجه به تحصیل بیش از 2 میلیون دانش‌آموز در مدارس تخریبی یا نیازمند به مقاوم سازی را ضروری دانست و تصریح کرد: طرح هدایت تحصیلی به سبب حساسیت و تاثیرگذاری آن و تحقق 50 درصد تحصیل دانش آموزان در هنرستان ها و مدارس شبانه‌روزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه استانداردسازی مدارس هدف برنامه ششم توسعه است که با همکاری دولت و مجلس و تامین اعتبارات موردنیاز این مهم محقق می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات